یورش اف‌بی‌آی به مجموعه برج‌های ترامپ «مسکو کوچک» – رسانه – اخبار RT World

طبق گزارش ها، آژانس یک واحد مسکونی در توسعه میامی متعلق به دو تاجر روسی از طریق یک شرکت شل را هدف قرار داده است.

میامی هرالد روز شنبه گزارش داد که اف بی آی به آپارتمانی در مجتمع برج ترامپ در ساحل سانی آیلز، حومه میامی با نام مستعار “مسکو کوچک” یورش برده است. مالکیت این واحد توسط یک شرکت شل روسی باعث گمانه زنی های شدید در رسانه های اجتماعی در مورد پیوندهای احتمالی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده شده است.

تیمی از ماموران اف‌بی‌آی و پلیس محلی روز پنجشنبه به دلایلی که هنوز علنی نشده است به واحد 4102 در ساختمان ترامپ تاور III در خیابان کالینز رفتند. ویدئویی که هرالد به دست آورده است، سه مامور را در حال قدم زدن در داخل آپارتمان نشان می دهد. یک سخنگوی FBI فقط این آژانس را تصدیق می کند “به دستور دادگاه در مجاورت آن مکان فعالیت های اجرای قانون انجام می داد.”

طبق سوابق دارایی شهرستان میامی داد، بیش از یک دهه است که این واحد بلندمرتبه لوکس متعلق به MIC-USA LLC است، یک شرکت پوسته که توسط بازرگانان روسی اولگ پاتسویا و آگوندا ماکیوا کنترل می‌شود. این زوج به دلیل عدم پرداخت وام مسکن خود در سال 2020 شکایت کردند، اما این شکایت به سرعت حل شد.

بسیاری از منتقدان رئیس جمهور سابق با دیدن کلمات “روسی” و “ترامپ” در مجاورت یکدیگر، به حمله در رسانه های اجتماعی پرداختند و تئوری های توطئه را از سرفصل های اخیر ترکیب کردند.

«ماموران FBI به تازگی به یک آپارتمان فلوریدا در برج ترامپ که متعلق به روس‌ها است، یورش بردند. من کم کم دارم فکر می کنم که کل ماجرای روسیه فریبکاری نبود. یک کاربر متفکر، در حالی که دیگری غمگین که رئیس‌جمهور اوباما، هیلاری کلینتون، هانتر بایدن و بسیاری از آمریکایی‌های دیگر به روس‌ها علاقه ندارند. نداشت “مسئله” یورش ماموران اف بی آی به اموال آنها


بایگانی دادگاه حاکی از آن است که اف‌بی‌آی می‌دانست «روسیاگیت» در ژانویه ۲۰۱۷ یک کلاهبرداری است، اما فشار خود را بر ترامپ ادامه داد.

مجتمع برج ترامپ نه متعلق به نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری است و نه اداره می شود، او فقط مجوز نام خود را به مالکان داده است، همانطور که ده ها مجتمع مشابه در سراسر جهان دارد. همچنین مالکیت روس ها بر این آپارتمان برای این منطقه غیرمعمول نیست – ساحل Sunny Isles به دلیل جمعیت زیاد روسیه، نام “مسکو کوچک” را به خود اختصاص داد.

کاربران آگاه تر توییتر با اشاره به چندین شرکت ثبت شده در ایالت به نام Patsulya، پیش بینی کردند که این حمله مربوط به یک مورد نقض تحریم ها است. در واقع، گزارش شده است که مهاجران روسی ساکن در این منطقه از زمان آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین در سال گذشته، از مصادره اموال آنها توسط مجریان قانون ایالات متحده ابراز نگرانی کرده اند.

همسر پاتسویا، که توسط میامی هرالد به او رسیده بود، ادعا کرد که دارد “نظری ندارم” حمله چه بود “در باره،” با اذعان به اینکه وکیل خانواده به او توصیه کرده است که سکوت کند.