کشورهای اروپایی محدودیت‌هایی را برای «بدترین» سویه کووید-۱۹ اعمال می‌کنند – RT World News

تعدادی از کشورهای اروپایی روز جمعه سفرهای هوایی با آفریقای جنوبی را به دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا با جهش‌های متعدد در آن منطقه به حالت تعلیق درآورده‌اند.

آلمان آفریقای جنوبی را الف اعلام کرده است “منطقه نوع ویروس،” ینس اسپان، وزیر بهداشت این کشور در توییتر نوشت. به این معنی خطوط هوایی فقط مجاز به حمل و نقل آلمانی ها خواهند بود. از کشور

ادامه مطلب


بریتانیا می گوید، نوع جدید B.1.1.529 کووید، «بدترین» تاکنون است

سپهان افزود: همه افراد وارد شده باید به مدت 14 روز قرنطینه شوند، حتی اگر به طور کامل علیه کووید-19 واکسینه شده باشند یا بهبود یافته باشند.

مقامات هلندی نیز اقدام مشابهی انجام دادند و از نیمه شب پروازهای آفریقای جنوبی به هلند را ممنوع کردند.

این در پی درخواست اتحادیه اروپا از کشورهای عضو برای بررسی این موضوع صورت می گیرد “توقف سفرهای هوایی” از منطقه جنوب آفریقا در مورد سویه جدید ویروس. ایتالیا و جمهوری چک نیز به سرعت توصیه های بروکسل را دنبال کردند.

رم ورود همه مسافران از آفریقای جنوبی، لسوتو، بوتسوانا، زیمبابوه، موزامبیک، نامیبیا و اسواتینی را ممنوع کرده است. پراگ همچنین گفته است که افراد غیر تبعه ای که اخیراً از آفریقای جنوبی بازدید کرده اند اجازه ورود به چک را نخواهند داشت.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) می‌گوید تعداد زیادی جهش در نوع تازه کشف‌شده، نگرانی‌های جدی را در مورد تأثیر آن بر تشخیص، درمان و واکسیناسیون ایجاد می‌کند.

بریتانیا همچنین سفرهای هوایی به آفریقای جنوبی و همسایگانش را محدود کرد و آژانس امنیت بهداشت این کشور اعلام کرد که “این بدترین گونه ای است که تاکنون دیده ایم.”

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!