کامیلا ردای تاجگذاری ملکه الیزابت را برای مراسم می پوشد. عکس ها را ببینید

کامیلا ردای تاجگذاری ملکه الیزابت را برای مراسم می پوشد.  عکس ها را ببینید

تاجگذاری پادشاه چارلز قرار است در 6 می در کلیسای وست مینستر برگزار شود.

همسر پادشاه چارلز سوم، کامیلا، هنگام تاج گذاری ملکه الیزابت دوم در 6 مه، ردای تاجگذاری را خواهد پوشید. روز شنبه، کاخ باکینگهام عکس های جدیدی از لباس تاجگذاری که پادشاه چارلز و کامیلا برای مراسم در کلیسای وست مینستر خواهند پوشید، منتشر کرد. .

بر اساس این سنت، پادشاه چارلز و کامیلا هر کدام دو ردای متفاوت خواهند پوشید – روپوش ایالتی و روپوش های املاک. مطابق با ایندیپندنت، در حالی که روبز ایالت در بدو ورود به کلیسای وست مینستر پوشیده می شود، روبز ایالت به عنوان دو نفر در پایان خدمت پوشیده می شود.

اکانت رسمی خانواده سلطنتی در اینستاگرام ضمن به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از تصاویر این لباس نوشت: «نخستین نگاه قبل از روز تاج گذاری».

به زیر نگاهی بیندازید:

این تصاویر نشان می دهد که تیم گلدوزی مدرسه سلطنتی سوزن دوزی از لباس ایالتی پادشاه محافظت می کند که توسط شاه چارلز در بدو ورود به کلیسای وست مینستر و ردای املاک کامیلا که پس از تاج گذاری او پوشیده خواهد شد.

مطابق با ایندیپندنتپادشاه از مراسم تاجگذاری در سال 1937، لباس های ایالتی و املاک پدربزرگش جورج ششم را خواهد پوشید که نزدیک به 90 سال قدمت دارد و برای این مناسبت نگهداری و آماده شده است. از سوی دیگر، کامیلا ردای ایالتی سرمه ای ملکه فقید را که برای تاجگذاری الیزابت دوم در سال 1953 ساخته شده بود، خواهد پوشید و با تغییراتی حفظ شده است. دارای قطاری به طول 5.5 متر است.

همچنین بخوانید | تاجگذاری پادشاه چارلز شامل دعوت از مردم برای سوگند وفاداری خواهد بود

یک روپوش کاملاً جدید نیز برای همسر ملکه ساخته شده است تا در این مراسم بپوشد. لباس جدید در مخمل بنفش طراحی شده است تا با پادشاه مطابقت داشته باشد. توسط مدرسه سلطنتی سوزن دوزی دست دوزی شده است.

این ردای با گنجاندن دلفینیوم ها – یکی از گل های مورد علاقه او که گل ماه تولد کامیلا نیز هست – به پادشاه ادای احترام می کند و به یاد الیزابت دوم شامل شکوفه مورد علاقه ملکه فقید، سوسن دره است. همچنین دارای نشان های ملی است – گل رز، خار و شبدر.