نیویورک به خاطر واکسیناسیون جعلی زندان را تهدید می کند – RT World News

جعل اسناد واکسیناسیون کووید-19 اکنون می تواند نیویورکی ها را به زندان بیاندازد، زیرا فرماندار کتی هوچول تلاش می کند با قوانین جدید این عمل غیرقانونی را سرکوب کند.

هوچول روز چهارشنبه اقدامی را امضا کرد تا جعل سوابق کووید-19 را به عنوان یک جرم جنایتکارانه تبدیل کند و به ساکنانی که “تعریف نادرست” وضعیت واکسیناسیون آنها نه تنها سلامتی خود را به خطر می اندازد، بلکه سلامت همه کسانی که با آنها در تماس هستند را به خطر می اندازد.

“این قانون تضمین می کند که با باز شدن نیویورک و بسیاری از کسب و کارها به بررسی وضعیت واکسیناسیون اعتماد می کنند، جعل سوابق واکسیناسیون قابل تحمل نخواهد بود.” او در بیانیه ای گفت.

اکنون کارت اثبات واکسیناسیون در نظر گرفته خواهد شد “ابزاری مکتوب برای اهداف قانون جعل که جعل کارت واکسیناسیون کووید-19 را یک جنایت درجه D می کند” – یا تا یک سال حبس دارد.

دستکاری سوابق واکسیناسیون در پایگاه داده رایانه ای نیز اکنون یک جنایت کلاس E تلقی می شود و تا چهار سال پشت میله های زندان مجازات می شود.


مردی که تلاش می‌کرد تا 9امین کووید را بگیرد دستگیر شد

آنا کاپلان، سناتور ایالت نیویورک، مجازات های جدید را ستود و مدعی شد که این مجازات ها وجود دارد “هرگز به این فوریت نبود” برای محافظت از مردم از «بازیگران بدی که از کارت‌های واکسیناسیون یا پاسپورت‌های جعلی استفاده می‌کنند.»

“قانون “حقیقت در واکسیناسیون” به عنوان یک بازدارنده قوی برای جلوگیری از دروغ گفتن مردم در مورد وضعیت واکسیناسیون خود عمل می کند، از سلامت عمومی محافظت می کند و تضمین می کند که بهبود اقتصادی ما می تواند پیشرفت کند.” او نتیجه گرفت.

بیش از 32800000 دوز واکسن کووید-19 در ایالت نیویورک تجویز شده است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، نود و پنج درصد از نیویورکی ها حداقل یک دوز دریافت کرده اند، در حالی که 82.5 درصد دو دوز دریافت کرده اند.