خدمات Amazon.com Inc شامل خدمات وب آمازون (AWS)، Prime Video و وبسایت تجارت الکترونیکی همنام آن برای هزاران کاربر در روز سهشنبه، طبق وبسایت ردیابی قطعی Downdetector.com، قطع شد.
Downdetector که بیش از 14000 مورد از افراد را نشان میدهد که مشکلات مربوط به آمازون را گزارش میکنند، با جمعآوری گزارشهای وضعیت از تعدادی منبع، از جمله خطاهای ارسال شده توسط کاربر در پلتفرم خود، قطعیها را ردیابی میکند.
قطع ممکن است بر تعداد بیشتری از کاربران تأثیر بگذارد.
آمازون در گزارشی درباره داشبورد سلامت سرویس خود گفت: “ما در منطقه US-EAST-1 با مشکلات API و کنسول مواجه هستیم.” و افزود که علت را شناسایی کرده و در تلاش برای حل این مشکل است.
این سومین خاموشی این شرکت در سال جاری خواهد بود.
در ماه ژوئن، کاربران قبل از بازیابی خدمات، یک قطع کوتاه در پلتفرم های آمازون، از جمله الکسا و پرایم ویدیو، تجربه کردند. در ماه ژوئیه، این غول تجارت الکترونیک با اختلالی در خدمات فروشگاه های آنلاین خود مواجه شد که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید و بیش از 38000 کاربر را تحت تأثیر قرار داد.
(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)