عذرخواهی نخست وزیر فنلاند بابت اتفاق ناگوار مرتبط با کووید – RT World News

سانا مارین، نخست وزیر فنلاند، پس از تماس با فرد مبتلا به کووید در دفتر خود، به دلیل این که به یک کلوپ شبانه رفت، عذرخواهی کرد و علت اشتباه خود را درک اشتباه از قوانین عنوان کرد.

در توضیح مفصلی که روز دوشنبه در فیس بوک منتشر شد، مارین، 36 ساله، توضیح داد که از مثبت بودن تست کووید-19 پکا هاویستو، وزیر امور خارجه خود آگاه است، اما با واکسینه شدن کامل، از یک شنبه شب با همسر و دوستانش لذت برده است.

مارین گفت روز بعد پیامکی را کشف کرد که به تلفن کارش ارسال شده بود و به او توصیه می کرد از تماس اجتماعی خودداری کند و دستور آزمایش بدهد. اگرچه نتیجه آزمایش خودش منفی بود، نخست وزیر اعتراف کرد که می توانست روز شنبه قضاوت بهتری داشته باشد.

من واقعا متاسفم که نفهمیدم باید این کار را انجام دهم“مارین نوشت.


دولت به دلیل دروغ گفتن در مورد جشن کریسمس قرنطینه کووید مورد انتقاد قرار گرفت

افراد کاملاً واکسینه شده در فنلاند پس از قرار گرفتن در معرض یک فرد مبتلا به کووید مثبت مجبور نیستند خود را ایزوله کنند، اما به آنها توصیه می شود تا زمانی که نتیجه آزمایش منفی دریافت نکرده اند از تماس اجتماعی خودداری کنند – کاری که بسیاری می گفتند مارین باید برای مثال انجام می داد. .

این اظهارات مارین به دنبال واکنش مخالفان و کاربران رسانه های اجتماعی به عکس هایی از او که در طول شب گرفته شده بود، چند ساعت پس از تایید تشخیص وزیرش گرفته شده بود.

بسیاری نیز از عذرخواهی او متقاعد نشدند، با یکی از نظر دهندگان تعجب کرد که چرا “فردی در آن سطح به راهنمایی در مورد چیزی به همین سادگی نیاز داردو افزودن عقل سلیم تبدیل شده استیک منبع طبیعی در حال ناپدید شدن