صدها فدرال رزرو به سمت Big Tech – رسانه ها – RT World News جمع می شوند

غول های فناوری ایالات متحده تنها در 5 سال 248 کارمند از FBI، CIA، وزارت دادگستری و امنیت داخلی را استخدام کرده اند.

بر اساس تحقیقات Daily Caller در مورد شیوه های استخدام در گوگل، توییتر، متا و تیک تاک، چهار تا از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در ایالات متحده در حال تقویت روابط بین Big Tech و Big Brother هستند و 248 کارمند سابق دولتی را استخدام می کنند.

بر اساس تحقیقاتی که با استفاده از لینکدین در روز یکشنبه منتشر شد، گوگل در استخدام خود مشتاق ترین بود و 130 مامور سابق را از FBI، CIA، وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری انتخاب کرد.

متا که مالک فیسبوک و اینستاگرام است، از 47 کارمند سابق دولت در صفوف خود استقبال کرد، در حالی که توییتر 46 نفر از جمله 20 نفر از اف بی آی را جذب کرد. با وجود ممنوعیت اخیر دولت بایدن برای استفاده از این برنامه در هر دستگاه دولتی، TikTok 25 فدرال رزرو سابق را پذیرفت.

ادعای آن “در گردان” بین صنعت فناوری و دولت بوده است “ویژگی DC تا زمانی که من به یاد دارم،” رید روبینشتاین، معاون سابق دادستان کل ایالات متحده به دیلی کالر گفت که اتحاد بین این دو با این وجود باید آمریکایی ها را ترک کند. “نگران.”

«ادغام فناوری بزرگ و دولت امنیت ملی… واقعاً دیستوپیایی است، وحشتناک است. آنها داده های کافی دارند تا نشان دهند از قدرتی که بسیار زیاد است، سوء استفاده خواهد شد.» او گفت و هشدار داد که “در حال حاضر، هیچ بررسی موثری روی آن وجود ندارد.”

بیشتر بخوانید:
فایل‌های توییتر کنترل رو به رشد دولت را فاش کرد – مت طیبی

سال گذشته در میسوری علیه بایدن، رابطه صمیمی بین فناوری بزرگ و برادر بزرگ که مدت ها مورد مشکوک محققان بود، فاش شد، که نشان داد نمایندگان کمتر از 12 سازمان دولتی ایالات متحده به طور مرتب با پلتفرم های اصلی ملاقات می کردند تا روایت های مورد نظر را ایجاد کنند و دیگران را ساکت کنند. . گستردگی این رابطه با انتشار ارتباطات داخلی توییتر، پس از خرید این پلتفرم توسط ایلان ماسک، تایید شد.


فیس بوک کاربران را به FBI - رسانه ها گزارش داد

“سانسور بسیاری از حساب های محافظه کار” استیو فرند، افشاگر آژانس، به Daily Caller گفت: در رسانه های اجتماعی با افزایش استخدام کارمندان سابق FBI در Big Tech از سال 2018 همزمان شد.

سال گذشته، افشاگران وزارت دادگستری فاش کردند که فیس بوک کاربران را به دلیل انتشار محتوای انتقادی از دولت، ارسال مکالمات خصوصی کاربران به آژانس به دلیل نقض متمم اول قانون اساسی و بدون دلیل احتمالی، به FBI گزارش می کند. اینها “منجر می شود” افشاگران گفتند که پس از آن توسط FBI برای دسترسی قانونی به مکالماتی که قبلاً در اختیار آنها بود و انجام تحقیقات مزاحم علیه شهروندان قانونمند مورد استفاده قرار گرفتند.