زنی با وحشت به تماشای حیوان خانگی محبوبش می نشیند که توسط سگ «پیتبول مانند» بیرون از خانه کشته شده است.

زنی با وحشت به تماشای حیوان خانگی محبوبش می نشیند که توسط سگ «پیتبول مانند» بیرون از خانه کشته شده است.

راکی، ترکیبی از چیهواهوا و راسل، بیرون از خانه خود درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک صاحب سگ در بریتانیا پس از کشته شدن حیوان خانگی مورد علاقه اش توسط سگی “شبیه پیتبول” در خارج از خانه، ویران شد. بی بی سی. این حمله روز دوشنبه در کامبرول، جنوب لندن، زمانی رخ داد که این زن به همراه سگ خانگی خود راکی، ترکیبی از چیهواهوا و راسل، از خانه خود خارج شد. به گفته منبع، خانواده بلافاصله سگ را نزد دامپزشک بردند و او به آنها گفت که راکی ​​دچار شکستگی ستون فقرات و سوراخ شدن ریه شده است. سگ کمی بعد از نیمه شب همان شب مرد.

مالک، که نخواست نامش فاش شود، ادعا می کند که سگ هایی که به راکی ​​حمله کردند این کار را “بدون دلیل” انجام دادند و او را با زخم های مرگباری روبه رو کردند.

ویدئویی که این زن در اینستاگرام منتشر کرد، مردی را نشان می‌دهد که قلاده سگ‌های پیتبول مانند را گرفته و آنها را از صحنه دور می‌کند و بعد از حمله از محل خارج می‌شود.

زن به او گفت: “یکی از سگ ها به سمت راکی ​​حرکت کرد و او را از پشت گرفت.” بی بی سی.

او گفت که او و پدرش سعی کردند سگ را بیرون بکشند اما سگ به مدت 10 تا 15 ثانیه به قلع و قمع خود ادامه داد.

زن گفت: “در حالی که راکی ​​روی زمین دراز کشیده بود و خونریزی می کرد، مرد سگ را کشید و به سرعت دور شد” و افزود: “من کنارش نشستم و گریه کردم.”

صاحب راکی ​​با بیانیه و اطلاعاتی در مورد آنچه اتفاق افتاده به پلیس مراجعه کرد، اما ادعا می کند که هنوز از آنها چیزی نشنیده است.

او گفت: “من فقط برای راکی ​​عدالت می خواهم. او چیزی بیش از یک سگ بود، او بچه خانواده ما بود. او فقط یک و نیم بود، او خیلی بیشتر از زندگی خود را در پیش داشت.” بی بی سی.

او همچنین درخواستی را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است تا سعی کنند سگ ها و صاحب آنها را برای “عدالت” پیدا کنند.