رپر 22 ساله آمریکایی در دوش زندان به ضرب چاقو کشته شد

رپر 22 ساله آمریکایی در دوش زندان به ضرب چاقو کشته شد

خانواده این خواننده رپ از حمایت حامیان وی تشکر کردند.

یک خواننده رپ محبوب در لس آنجلس روز سه شنبه در یک دوش در زندانی در کالیفرنیا با ضربات چاقو کشته شد. لس آنجلس تایمز. این نشریه به نقل از وکیل او نیکلاس روزنبرگ گفت که مانی ساین سوید “مردی بسیار محبوب، بسیار ملایم” بود. مقامات پزشکی قانونی و اداره اصلاحات و توانبخشی کالیفرنیا (CDCR) مرگ این جوان 22 ساله را تایید کردند اما درباره نحوه مرگ او اظهار نظر نکردند. مقامات می گویند که خواننده رپ درست قبل از ساعت 10 شب (به وقت محلی) با جراحات چاقو در کف دوش بدون پاسخگویی پس از شمارش ناپدید شدن او پیدا شد.

CDCR گفت که خواننده رپ “با جراحاتی مطابق با یک قتل” پیدا شد. به گفته وی، نام اصلی جیر Jaime Brugada Valdez بود لس آنجلس تایمز. او اهل هانتینگتون پارک بود.

آقای روزنبرگ گفت: “مردم بسیار شوکه شده اند… آنها او را دوست داشتند.”

آقای روزنبرگ افزود: “آنها گفتند این یک ضربه چاقو به گردن بوده است. آنها گفتند که در حال تحقیق هستند.”

مقامات CDCR گفتند که مرکز آموزشی اصلاحی، جایی که والدز در آن مستقر شده بود، بیش از 4000 زندانی با حداقل و متوسط ​​امنیت دارد.

نیویورک پست گفت که مسئولان زندان تلاش کردند تا جان او را در مرکز درمانی در محل نجات دهند. اما با همه تلاش ها نتوانستند او را نجات دهند.

آقای والدز در زمان مرگ محکومیت 32 ماهه خود را به دلیل دو محکومیت مرتبط با اسلحه سپری می کرد.

او در دسامبر 2022 به دو اتهام در ارتباط با داشتن اسلحه در شهرستان ریورساید محکوم شد. پست گزارش گفت.

خانواده این خواننده رپ از حمایت حامیان وی تشکر کردند و در اینستاگرام تصریح کردند که هیچ صفحه GoFundMe برای هشدار به مردم در مورد کلاهبرداری راه اندازی نکرده اند.

جیر بیشتر برای آهنگ موفقش شناخته شد.بازگشت به کیف‘، و ضرباتی مانند ‘کل زمان“و”خیلی دیر‘.