تیرانداز بانک لوئیزویل این کار را برای کنترل اسلحه انجام داد – رسانه – اخبار RT World

گفته می شود کانر استورجن قصد خودکشی داشت و همچنین می خواست با کشتن پنج نفر از همکاران سابق خود توجهات را به سلامت روان جلب کند.

دیلی میل روز پنجشنبه با استناد به مانیفست عامل تیراندازی که هنوز در دست پلیس است گزارش داد، کانر استورجن، کارمند بانک لوئیزویل، در محل کارش تیراندازی کرد، زیرا او قصد خودکشی داشت و می خواست ثابت کند که گرفتن اسلحه در ایالات متحده چقدر آسان است. .

استورجن نیز ظاهراً می‌خواست این را برجسته کند “بحران سلامت روان” طبق این سند 13 صفحه ای، در ایالات متحده زمانی که قتل پنج نفر از همکارانش در بانک ملی قدیمی را در اینستاگرام پخش زنده کرد. بر اساس گزارش‌ها، این مانیفست توضیح می‌دهد که چگونه او AR-15 خود را در اوایل ماه جاری با وجود اینکه تحت درمان دارویی برای افسردگی و اضطراب بود، کمتر از یک هفته قبل از تیراندازی همکارانش در شعبه بانک، به‌طور قانونی خریداری کرد.

محتوای گزارش شده این سند بازتاب پست‌های رمزآلود اینستاگرامی استورجن در صبح تیراندازی است که در یکی از آنها نوشته شده بود: آنها به سخنان و اعتراضات گوش نمی دهند. ببینیم این را می شنوند یا نه.»


مرد مسلح قتل عام بانک را در اینستاگرام به صورت زنده پخش می کند

استورجن یک پیام صوتی برای هم اتاقی خود دالاس والن گذاشت که در آن ادعا می کرد احساس می کند “خودکشی” و داشت می رفت “برای کشتن همه در بانک” پلیس به CNN گفت. او یادداشت هایی با محتوای مشابه برای والدینش و همچنین والن ارسال کرد و شکایت کرد که در حال از دست دادن شغل خود در بانک است. گزارش شده است که مادر و برادر کوچکتر او در خارج از صحنه تیراندازی برای تایید هویت استورجن به پلیس مراجعه کردند.

این جوان 25 ساله صبح روز 10 آوریل قبل از اینکه برای بازدید عموم باز شود وارد شعبه شد، قبل از ورود به اتاق کنفرانس به سمت یک زن تیراندازی کرد و پنج مدیر اجرایی را کشت. استورجن سپس در لابی مخفی شد و منتظر پلیس بود، پلیس تنها سه دقیقه پس از اولین گزارش تیراندازی فعال وارد شد و به سرعت او را خنثی کرد.

خانواده قاتل از آن زمان به پسرشان در حمایت از قانون کنترل اسلحه پیوستند و روز پنجشنبه بیانیه ای منتشر کردند و مدعی شدند “با تعجب از آموختن قانون کنتاکی، تفنگ تهاجمی مورد استفاده در رویداد وحشتناک هفته گذشته را موظف کرد که در حراج عمومی به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود.”

“ما با احترام از قانونگذار ایالت کنتاکی می خواهیم که با تغییر قانون کنتاکی برای حذف مقررات حراج اسلحه، راه را پیشروی کند.” در این بیانیه آمده است که خشم کانر به عنوان نشانه دیگری مبنی بر اینکه باید تدابیر ایمنی تفنگ معنادار و عقل سلیم اتخاذ شود.

خانواده استورجن در حال آزمایش مغز او برای انسفالوپاتی تروماتیک مزمن (CTE) هستند، یک بیماری دژنراتیو مغزی ناشی از صدمات مکرر سر که می‌تواند باعث پرخاشگری شود. وکیل آنها اشاره کرد که استورجن در حین بازی بسکتبال دبیرستانی دچار ضربه مغزی شده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: