جمهوریخواهان ایالات متحده از جنگ فرهنگی حمایت می کنند – نظرسنجی – اخبار جهانی RT

یک نظرسنجی WSJ نشان می دهد که مبارزه با “ایدئولوژی بیدار” بر تامین اجتماعی و مدیکر اولویت دارد

بر اساس نظرسنجی جدید وال استریت ژورنال، رای دهندگان احتمالی در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری خواهان معتقدند که مبارزه با جنگ فرهنگی مهمتر از حفظ حقوق اجتماعی با اختلاف دو به یک است. این سوال در میان گمانه زنی ها مطرح شد که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا ممکن است دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را برای نامزدی سال 2024 به چالش بکشد.

این نظرسنجی که هفته گذشته انجام شد و در روز جمعه منتشر شد، نشان داد که 55 درصد از پاسخ دهندگان جمهوری خواه مخالف این نظرسنجی هستند. “ایدئولوژی را در مدارس و مشاغل ما بیدار کرد” مهمتر از محافظت از تامین اجتماعی و مدیکر در برابر کاهش است. تنها 27 درصد حفظ برنامه های استحقاق را در اولویت قرار دادند.

در پاسخ به این سوال که آیا از نامزدی حمایت می‌کنند که متعهد شده است حقوق را همانطور که هست حفظ کند، 49 درصد از کل رأی‌دهندگان – جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها – پاسخ مثبت دادند.

نظرسنجی ها این سوال را به این دلیل مطرح کردند که ترامپ از دیسانتیس به دلیل حمایت از کاهش برنامه های استحقاق زمانی که در کنگره بود انتقاد کرد. چهل و پنجمین رئیس جمهور به دنبال نامزدی جمهوری خواهان برای انتخابات 2024 است، در حالی که فرماندار فلوریدا رسما نامزدی خود را اعلام نکرده است. با این حال، حامیان آنها در چند هفته گذشته درگیر جنگ لفظی آنلاین شده‌اند که اغلب به نوبت‌های بدی رسیده است.


دیزنی در حال «تخریب» فرماندار فلوریدا - ترامپ

در حالی که او عضو گروه آزادی کنگره بود و قبل از انتخاب فرمانداری خود در سال 2018 از اصلاحات استحقاق دفاع می کرد، از آن زمان به یکی از مخالفان اصلی سیاست های “بیدار” تبدیل شد – از “ساعت داستانی درگ ملکه” تغییر جنسیت برای کودکان – که رئیس جمهور جو بایدن و دموکرات هایش آن را به عنوان حقوق بشر غیرقابل مذاکره تعریف کرده اند.

یک تطابق فرضی در نظرسنجی WSJ نشان داد که ترامپ 51 درصد و دیسانتیس 38 درصد در میان رای دهندگان احتمالی جمهوری خواه در انتخابات مقدماتی هستند. در حوزه بالقوه ۱۲ نامزد حزب جمهوری‌خواه، رئیس‌جمهور سابق پیشتازی خود را دوبرابر کرد و با ۴۸ درصد به ۲۴ درصد برای DeSantis رسید، با ۱۳ درصد بلاتکلیف.

ژورنال این نظرسنجی را از Impact Research و Fabrizio, Lee & Associates سفارش داده است. آنها از 1500 رای دهنده ثبت نام شده هر دو حزب، از جمله 600 رای دهنده اولیه جمهوری خواه، از 11 آوریل تا 17 آوریل درخواست کردند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: