تاکر کارلسون رسانه های ایالات متحده را خرد می کند – RT World News

این کارشناس محافظه کار هشدار داد که مطبوعات شرکتی آمریکا راه را برای “دولت تک حزبی” هموار می کنند.

تاکر کارلسون در اولین حضور خود پس از جدایی از فاکس نیوز ویدئویی را منتشر کرد که در آن رسانه های خبری آمریکایی را درگیر کرد و گفت که بحث واقعی در مورد موضوعات اصلی به سادگی انجام می شود. “غیر مجاز” در رسانه های آمریکا

در کلیپی که شامگاه چهارشنبه در توییتر به اشتراک گذاشته شد، مجری سابق فاکس مونولوگی شبیه مونولوگ‌هایی را که در برنامه طولانی‌مدت خود، “Tucker Carlson Tonight” شنیده شده بود، ارائه کرد، حتی این ویدئو را همزمان با زمان قبلی خود منتشر کرد.

در حالی که او به طور مستقیم به اخراج گزارش شده خود از فاکس نیوز در اوایل این هفته اشاره نکرد، کارلسون انتقاد شدیدی را از رسانه های جریان اصلی ایالات متحده آغاز کرد و گفت که بیشتر بحث ها در برنامه های خبری تلویزیونی “غیر مرتبط” و “به طرز باور نکردنی احمقانه” در حالی که موضوعات کلیدی ذکر نشده است.

«موضوعات غیرقابل انکار بزرگ، آنهایی که آینده ما را مشخص خواهند کرد، تقریباً هیچ بحثی ندارند – جنگ، آزادی های مدنی، علم در حال ظهور، تغییرات جمعیتی، قدرت شرکت ها، منابع طبیعی. آخرین باری که یک بحث مشروع در مورد هر یک از آن مسائل شنیدید کی بود؟ او گفت. “خیلی وقته؛ چنین بحث هایی در رسانه های آمریکایی مجاز نیست.

او در ادامه استدلال کرد که هر دو حزب سیاسی بزرگ در ایالات متحده این موضوع را دارند “در مورد آنچه برای آنها سودمند است به توافق رسیدند” و اکنون “تبانی فعالانه” برای تعطیل کردن بحث های معنی دار، گفتن که دستگاه آمریکایی این کار را کرده است “از اقناع دست کشیدن” و اکنون است “توسل به زور” و افزایش سانسور

“ناگهان، ایالات متحده بسیار شبیه یک کشور تک حزبی به نظر می رسد.” کارلسون ادامه داد. این یک درک ناامیدکننده است، اما دائمی نیست. ارتدوکس های فعلی ما دوام نمی آورند… این لحظه ذاتاً برای ادامه دادن خیلی مضحک است، بنابراین نخواهد ماند.


رئیس پنتاگون از خروج کارلسون خوشحال است - Politico

خروج کارلسون از فاکس در روز دوشنبه یک تغییر بزرگ برای این رسانه بود، زیرا برنامه پربیننده او برای مدت طولانی یکی از پرمخاطب ترین برنامه های اخبار کابلی بود. علیرغم گزارش هایی مبنی بر برکناری او، فاکس گفت که آنها این کار را کرده اند “با جدایی موافقت کرد” و توضیح بیشتری برای این تصمیم ارائه نکرد، که قبلاً باعث کاهش رتبه‌بندی و ارزش بازار شرکت شده است.

مجری سابق در دوران تصدی خود در فاکس یک چهره قطبی بود که به طور معمول به انتشار متهم می شد “نفرت” و “اطلاعات غلط” توسط منتقدان چپ و لیبرال در حالی که طرفداران زیادی در بین بینندگان محافظه کار به دست آورده است. نمایش او گهگاه خشم مقامات ایالات متحده را برانگیخت، به طوری که جان کربی، سخنگوی سابق پنتاگون، یک بار در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2021 مستقیماً کارلسون را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد که ارتش این کار را نخواهد کرد. “از یک مجری برنامه گفتگوی … مشاوره بگیرید.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: