اتحادیه فرانسه تهدید می کند که رویدادهای نمادین را متوقف می کند – RT World News

CGT در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی رئیس جمهور امانوئل ماکرون هشدار می دهد که ممکن است چراغ ها در جشنواره فیلم کن خاموش شود.

جشنواره فیلم کن، جایزه بزرگ موناکو و تورنمنت رولان گاروس ممکن است روزهای سیاه خود را در سال جاری ببینند، به معنای واقعی کلمه، زیرا اتحادیه کارگری ارشد تهدید کرده است که برق سالن های کلیدی را قطع خواهد کرد. CGT Energie گفته است که برای ایفای نقش خود در مبارزه علیه اصلاحات بحث برانگیز بازنشستگی ماکرون، عرضه را قطع خواهد کرد.

مکرون قول 100 روز را برای دلجویی داده است، ما به او قول 100 روز اقدام و عصبانیت می دهیم.این اتحادیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد.

این گروه افزود که «جشنواره فیلم کن، جایزه بزرگ موناکو، تورنمنت رولان گاروس، جشنواره آوینیون ممکن است در تاریکی پایان یابد.و اصرار داشت که آنهارها نمی کند

اعضای CGT، یکی از اتحادیه های بزرگ فرانسه، قول دادند که «خلاق“در آنها”اختلالات انرژی


هجوم معترضان فرانسوی به بورس (فیلم)

رسانه فرانسوی BFM TV به نقل از یک کارشناس گفت که این اتحادیه در واقع ابزاری برای برهم زدن هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن که قرار است در 16 می افتتاح شود، دارد.

برگزارکنندگان مسابقات تنیس رولان گاروس نیز تهدید اتحادیه را جدی می گیرند.

روز چهارشنبه، CGT برق محله ای در کمون Muttersholtz، جایی که رئیس جمهور مکرون در حال بازدید از یک کارخانه نجاری بود، قطع کرد.

شرکت های انرژی همه جا خواهند بود و رئیس جمهور در تاریکی خواهد بود!فابریس کودور، یک افسر ارشد در CGT، در مورد این شیرین کاری به رسانه ها گفت.

هفته گذشته، رئیس جمهور فرانسه افزایش بحث برانگیز در سن بازنشستگی این کشور را امضا کرد، که از 62 سال، آستانه فعلی، از سپتامبر 2030 به سن 64 سال افزایش خواهد یافت. این تنها چند ساعت پس از چراغ سبز بالاترین مقام قانون اساسی فرانسه رخ داد. به اکثر یک سری اصلاحات پیشنهادی ماکرون.

این اقدام خشم اپوزیسیون چپ و راست و اتحادیه ها را برانگیخته است که قول داده اند تا زمانی که قانون اصلاحات مربوط به سن بازنشستگی فراخوانده نشود، اعتراض خواهند کرد.

ماکرون نیز به نوبه خود تاکید می کند که چاره ای جز اجرای این افزایش برای تقویت سیستم بازنشستگی بیمار فرانسه نداشته است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: