اتحادیه اروپا در برابر چین بی دفاع – برلوسکونی – اخبار RT World

نخست وزیر سابق ایتالیا از کشورهای عضو خواسته است تا همکاری های نظامی خود را افزایش داده و هزینه های دفاعی را افزایش دهند

سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا هشدار داد که اگر چین تصمیم به حمله به یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بگیرد، اتحادیه اروپا نمی تواند از خود دفاع کند. این سیاستمدار کهنه کار بروکسل را ترغیب کرد که یک استراتژی نظامی قوی اتخاذ کند و سرمایه گذاری زیادی در دفاع انجام دهد.

برلوسکونی این اظهارات را در یک مصاحبه ویدئویی که روز جمعه توسط کانال خبری Sky TG24 ضبط شده بود، بیان کرد. او در حال حاضر در بیمارستان سن رافائل در میلان به سر می برد و تحت درمان برای سرطان خون است که در اوایل آوریل تشخیص داده شد.

نخست وزیر سابق گفت که اتحادیه اروپا نیرویی است که نمی توان با آن در عرصه بین المللی حساب کرد، و اگر چین تصمیم بگیرد.ایتالیا و شاید کشورهای اروپایی دیگر را اشغال کنیم، مطلقاً نخواهیم توانست با آن مقابله کنیم.

بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که برای یادگیری زبان چینی به مدرسه برویم،” او اضافه کرد.


طرح صلح چین برای اوکراین

برلوسکونی گفت که اتحادیه اروپا برای بهبود جایگاه خود نیاز به اتخاذ یک “سیاست نظامی واحد، با همکاری قوی بین نیروهای مسلح همه کشورهای اروپایی.
وی همچنین از افزایش هزینه‌های دفاعی و ایجاد 300000 نیرو حمایت کرد.سپاه اورژانس

از نظر سیاسی، برلوسکونی گفت که مایل به دیدن یک “قاره واقعا متحداو استدلال کرد که اگر بلوک «اصل اتفاق آرا» خود را در رأی دادن به اکثریت 80 تا 85 درصدی کنار بگذارد، دست یافتنی‌تر خواهد بود.

او در ادامه تاکید کرد که اتحادیه اروپا می‌تواند و باید نقش بزرگ‌تری در جهان ایفا کند، از جمله ایستادگی در برابر آنچه برلوسکونی توصیف کرد.امپریالیسم چین

ماه گذشته، بلومبرگ گزارش داد که نخست وزیر فعلی، جورجیا ملونی، در حال بررسی خروج از پروژه زیرساختی کمربند و جاده چین است.

به گفته منابع ذکر شده در این مقاله، با این حال، در ائتلاف حاکم بر این موضوع اتفاق نظر وجود ندارد.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در اواخر ماه مارس، پیش از سفرش به چین، گفت که در حالی که «جدا شدناز سوی پکن به نفع اتحادیه اروپا نیست، بروکسل باید تبدیل شودجسورتردر روابط خود با چین – که در حال رشد استسرکوب تر در داخل و قاطع تر در خارج،“او افزود.

فو کونگ، سفیر چین در اتحادیه اروپا، در اظهارات فون در لاین، گفت که پیام او غیر منسجم و متناقض است، در حالی که “ارائه نادرست و تفسیر نادرست از سیاست ها و مواضع چین،و توصیه به رئیس کمیسیون اروپا برای یافتن سخنرانان بهتر.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: