ویدیو لحظه ای را نشان می دهد که مرد مسلح از ماشین پیاده شده و به سوی خریداران آتش گشود

تیراندازی تگزاس: فیلم لحظه ای را نشان می دهد که مرد مسلح از ماشین خارج شده و به سمت خریداران شلیک می کند

انگیزه تیرانداز هنوز مشخص نیست.

ویدئویی از داش‌کم لحظه وحشتناکی را به تصویر می‌کشد که مرد مسلحی که روز شنبه هشت نفر را در یک مرکز خرید در تگزاس کشت، از ماشین خود پیاده شد و به سمت خریداران آتش گشود.

این کلیپ یک وسیله نقلیه خاکستری را نشان می‌دهد که در نزدیکی ورودی فروشگاه‌های پریمیوم آلن بالا می‌رود. فردی سیاه پوش با اسلحه از ماشین بیرون می آید و بلافاصله از پشت در ماشین به سمت مردم خارج از مغازه ها تیراندازی می کند. در این ویدئو، قبل از اینکه یک وانت سیاه رنگ بخواهد سرعت خود را در جهت معکوس افزایش دهد تا از خودروی فرد تیرانداز دور شود، چندین گلوله به گوش می رسد.

به زیر نگاهی بیندازید:

به گفته مقامات، فرد مسلح که هنوز شناسایی نشده است، قبل از اینکه توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گیرد و کشته شود، هشت نفر را کشت و چند نفر دیگر را زخمی کرد.

به گفته پلیس، یک افسر پلیس در یک تماس غیرمرتبط در مرکز خرید بود که حدود ساعت 3:30 بعد از ظهر (2030 GMT) تیراندازی شد. برایان هاروی رئیس اداره پلیس آلن گفت: “او صدای تیراندازی شنید، به سمت تیراندازی رفت، مظنون را درگیر کرد و مظنون را خنثی کرد.”

انگیزه تیرانداز هنوز مشخص نیست.

همچنین بخوانید | زن 25 ساله آمریکایی که نمی توانست آروغ زدن را متوقف کند به سرطان مرحله 3 مبتلا شد.

از میان مجروحان بیمارستان های منطقه، سه نفر تحت عمل جراحی وخیم هستند، در حالی که چهار نفر در وضعیت پایدار هستند. کارکنان بیمارستان اعلام کردند که برخی از قربانیان کمتر از پنج سال سن داشتند. سن قربانیانی که در صحنه جان باختند و در بیمارستان جان باختند منتشر نشده است.

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس، این تیراندازی را یک تراژدی غیرقابل توصیف خواند. شایان ذکر است، طبق آرشیو Gun Violence، بیش از 195 تیراندازی جمعی تا کنون در سال جاری در ایالات متحده رخ داده است.