آلمان نمی تواند به تعهدات ناتو عمل کند – بیلد – RT World News

این رسانه گزارش می دهد که کمبود بودجه مزمن و حمایت این کشور از اوکراین از جمله دلایل آن است

بیلد گزارش داده است که آلمان به تعهدات خود در ناتو چه از نظر پرسنل و چه تجهیزاتی که می تواند برای دفاع از این بلوک نظامی تهیه کند، عمل نمی کند. این رسانه با استناد به ارزیابی داخلی نیروهای مسلح کشور، بوندسوهر، مدعی شد که کمبود بودجه و همچنین کمک نظامی برلین به کی یف، از دلایل وضعیت فعلی است.

گزارش منتشر شده در روز سه شنبه ادعا می کند که بر اساس یک تحلیل 14 صفحه ای است که توسط بازرس ارتش آلفونس مایس برای بازرس کل بوندسوهر کارستن بروئر در اوایل ماه مارس ارسال شده است.

آمادگی رزمی لشگری که آلمان متعهد شد تا سال 2025 در اختیار ناتو قرار دهد تنها خواهد بود.محدود،بیلد گفت.

به عنوان مثال، یک بخش تانک که انتظار می رود بخشی از واحد جدید را تشکیل دهد، گفته می شود که در ماه گذشته با کمبود 21 درصدی کارکنان مواجه شده است.

علاوه بر این، بخش فاقد تجهیزات لازم است کهدر آینده قابل پیش بینی به اندازه کافی در دسترس نخواهد بود،این رسانه به نقل از بازرس مایس گفت.


آلمان از دادن تانک اضافی به اوکراین خودداری می کند

طبق گزارش ها، او هشدار داد که حتی اگر رهبری نظامی آلمان سخت افزار را از واحدهای موجود منتقل کند، لشکر جدید هنوز از نظر تجهیزات تا سال 2025 آماده نخواهد شد.

یادداشت ادعا شده همچنین ادعا می کند که مشکل به آن واحد محدود نمی شود، بلکه در ارتش گسترده است. بدتر از آن، اولویت بندی فرضی تعهدات برلین در قبال ناتو به این معنی است که نیازهای بقیه اعضای بوندسوهر باید در جایگاه دوم قرار گیرند.

بیلد به نقل از مایس گفت:با وجود تمام تلاش‌ها، این لشکر تنها در سال 2025 قادر به تولید آمادگی رزمی محدود خواهد بود.

به گزارش خروجی، «ادامه کمبود بودجهو کمک های نظامی ارائه شده به اوکراین در قالب تجهیزات و آموزش در این یادداشت به عنوان تشدید کننده وضعیت ذکر شده است.

در اواخر فوریه، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان، اذعان کرد که برلیننیروهای مسلحی که قادر به دفاع هستند [the country]، یعنی قادر به دفاع در برابر یک جنگ تهاجمی تهاجمی و وحشیانه است.

این مقام، بوندس‌ور را در آن زمان کم کار و مجهز توصیف کرد.

تقریباً در همان زمان، سرهنگ آندره ووستنر، رئیس انجمن نیروهای مسلح آلمان (DBwV)، هشدار داد که ارتش در نتیجه ارسال سلاح به اوکراین با کمبود سخت افزار ضروری مواجه است.

تا به امروز، ما جایگزینی برای یک هویتزر خودکششی که سال گذشته به اوکراین تحویل داده بودیم، دریافت نکرده ایم.وی گفت که تعداد قابل توجهی از تانک های ارتش آلمان عملیاتی نشده اند.