شکست بزرگ ترین بانک های وال استریت در آزمون کلید گرین در مطالعه تازه

شکست بزرگ ترین بانک های وال استریت در آزمون کلید گرین در مطالعه تازه

بخش مالی تحت فشار شدید جناح راست آمریکا قرار دارد. (نمایندگی)

بر اساس مطالعه مشترکی که روز چهارشنبه منتشر شد، شش بانک بزرگ وال استریت در اجرای تعهدات ESG خود در قبال سهامداران شکست خورده‌اند.

تحلیلی که توسط Ceres و Transition Pathways Initiative انجام شد نشان داد که JPMorgan Chase & Co، Bank of America Corp.، Citigroup Inc.، Goldman Sachs Group Inc.، Morgan Stanley و Wells Fargo & Co هنوز نفت و گاز خود را هماهنگ نکرده اند. اهداف تامین مالی برای سال 2030 با سناریویی که گرمایش جهانی را در آستانه بحرانی 1.5 درجه سانتیگراد نگه دارد.

حمایت مستمر بانک‌ها از سوخت‌های فسیلی، که منبع اصلی آلودگی ناشی از گرم شدن سیاره است، صنعت و مدیرانی را که بر آن تسلط دارند، در معرض انتقاد سهامداران و گروه‌های فعال قرار داده است. در عین حال، بخش مالی تحت فشار شدید جناح راست آمریکا قرار دارد، زیرا حزب جمهوری خواه وام دهندگان را به دلیل اینکه ظاهراً اهداف زیست محیطی، اجتماعی و حکمرانی خوب را پذیرفته اند، مانند کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تامین شده جریمه می کند.

بلر بیتسون، مدیر شبکه شرکت سرس در سرس، گفت: «تحلیل ما نشان می‌دهد که ارزیابی و مقایسه میزان پیشرفت بانک‌ها و ذینفعان آنها در کاهش انتشار واقعی نفت و گاز چقدر دشوار است». “و فراتر از این شش بانک است.”

BloombergNEF تخمین می زند که نسبت وام انرژی پاک و پذیره نویسی سهام نسبت به سوخت های فسیلی باید تا پایان دهه به 4 به 1 برسد تا بتواند مطابق با توافقنامه آب و هوایی پاریس عمل کند. BloombergNEF در فوریه گفت، اما در پایان سال 2021، این نسبت برای صنعت مالی تقریباً 0.8 به 1 بود.

بانک‌هایی که در تحلیل Ceres و TPI مشخص شده‌اند، همگی اعضای ائتلاف Net Zero Banking Alliance هستند، ائتلافی که امضاکنندگان را ملزم به تعیین اهداف موقت برای بخش‌هایی با بیشترین کربن در ترازنامه خود می‌کند. هر شش هدف 2030 را برای بخش نفت و گاز تعیین کرده اند.

Ceres و TPI گفتند که روش‌های زیربنای اهداف 2030 شش بانک وال استریت “از قابلیت مقایسه و افشای شفاف کافی برخوردار نیستند” و “مجموعه‌ای از فعالیت‌های تجاری مهم را خارج از محدوده اهداف خود قرار می‌دهند، که به نوبه خود خلأهایی را برای بانک‌ها برای ادامه تامین مالی ایجاد می‌کند. فعالیت های کربن بالا.”

سیتی‌گروپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که اهداف کاهش آلاینده‌های آن در سال 2030 در مقایسه با سناریوی انتشار صفر خالص آژانس بین‌المللی انرژی تا سال 2050، که برابر با 1.5 درجه سانتیگراد است، مقایسه می‌شود. این بانک گفت که متعهد به حمایت از گذار به اقتصاد کم کربن است.

مقامات JPMorgan، Bank of America، Goldman و Morgan Stanley از اظهار نظر خودداری کردند، در حالی که سخنگوی Wells Fargo بلافاصله در دسترس نبود.

در گزارش Ceres-TPI، بانک آمریکا “بهترین عملکرد” ​​را در دو زمینه نشان می‌دهد: هدف قرار دادن انتشار مطلق به جای شدت انتشار، و تعیین اهداف 2030 که با گرمایش کمتر از 2 درجه سانتیگراد همسو باشد. سیتی گروپ همچنین یک هدف انتشار مطلق دارد، در حالی که ولز فارگو بهترین عملکرد را برای حذف جبران کربن به نمایش می گذارد.

جی پی مورگان، گلدمن ساکس و مورگان استنلی بهترین عملکرد را در هیچ یک از حوزه های بررسی شده توسط Ceres و TPI نشان ندادند.

برای بهبود شیوه‌های هدف‌گذاری، بانک‌ها باید فعالیت‌هایی را اولویت‌بندی کنند که در معرض مالی و انتشار گازهای گلخانه‌ای بالا قرار دارند، مفروضات و محاسبات کلیدی مورد استفاده در هنگام تعیین اهداف را بهتر افشا کنند و گزارش‌های سالانه را برای نشان دادن پیشرفت‌های خود در کاهش انتشار، سرس و TPI منتشر کنند. گفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)