آفریقای جنوبی محدودیت های کووید را در “پایین ترین” سطح حفظ می کند

کووید در آفریقای جنوبی: آفریقای جنوبی به جهان هشدار داد که هشدار Omicron ایجاد می کند.

ژوهانسبورگ:

مقامات بهداشتی روز پنجشنبه گفتند، شورای فرماندهی ملی کروناویروس آفریقای جنوبی (NCCC) قرنطینه خود را در «سطح تعدیل‌شده 1» یا پایین‌ترین سیستم پنج‌لایه محدودیت‌ها در نبرد با نوع Omicron حفظ کرده است.

در چند روز گذشته، آفریقای جنوبی روزانه بیش از 20000 عفونت جدید COVID-19 را گزارش کرده است، اما دانشمندان آن هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه این نوع باعث بیماری شدیدتر می‌شود، مشاهده نکرده‌اند.

وزارت بهداشت در بیانیه‌ای گفت: «شورای این بخش به این بخش دستور داده است تا از نزدیک بر افزایش عفونت‌های کووید-19 نظارت کند» و افزود که این سازمان همچنین پذیرش‌های بیمارستانی، میزان مرگ و میر و بهبودی را دنبال خواهد کرد.

این عوامل تا حد زیادی توسط نوع Omicron هدایت می‌شوند که به موج چهارم عفونت‌ها کمک می‌کند.

این تصمیم پس از بررسی شورا در مورد اقدامات ایمنی توصیه شده توسط این بخش برای جلوگیری از هر گونه افزایش عفونت در طول دوره جشن گرفته شد.

آفریقای جنوبی، کشوری که از نظر موارد ابتلا و مرگ و میر تایید شده از همه‌گیری در قاره آفریقا آسیب دیده است، در ماه نوامبر به جهان هشدار داد که Omicron می‌تواند باعث افزایش جهانی در عفونت‌ها شود.

دانشمندان گمان می کنند که Omicron با توجه به گسترش سریع آن قابل انتقال است، اما می گویند هنوز برای نتیجه گیری قطعی در مورد شدت بیماری که ایجاد می کند زود است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)