یک زوج آمریکایی به دلیل خالکوبی روی فرزندانشان و سپس بریدن پوست برای پاک کردن جوهر دستگیر شدند.

یک زوج آمریکایی به دلیل خالکوبی روی فرزندانشان و سپس بریدن پوست برای پاک کردن جوهر دستگیر شدند.

پدر و مادر هر دو دستگیر و به اتهام آسیب رساندن به کودک و بازداشت غیرقانونی متهم شدند.

به گزارش نیویورک پست، یک مادر و یک ناپدری در تگزاس در ایالات متحده پس از اینکه گفته می‌شود فرزندان خود را به زور خالکوبی کرده بودند، دستگیر شدند و پس از درگیر شدن مقامات، سعی کردند خالکوبی‌ها را پاک کنند.

بر اساس سوگندنامه دستگیر شده توسط KTRE، مگان مای فار، 27 ساله، و گانر فار، 23 ساله، فرزندان 9 ساله و 5 ساله خود را بستند و به زور آنها را خالکوبی کردند. بر اساس این گزارش، در حالی که یکی روی پا خالکوبی کرد، کودک دیگر روی شانه خالکوبی کرد. تحقیقات حاکی از آن است که بچه ها با طناب بسته شده بودند، دهان آنها با چسب و پارچه ای که چشمان آنها را پوشانده بود.

با این حال، زمانی که پدر و نامادری بیولوژیکی خالکوبی روی کودکان را دیدند، موضوع را به خدمات حفاظت از کودکان (CPS) گزارش کردند.

وقتی این زوج متوجه شدند که CPS در حال بررسی موضوع است، سعی کردند با برداشتن اجباری خالکوبی ها از دستگیری فرار کنند. آنها سعی کردند با “بریدن، خراشیدن و مالش دادن” نواحی روی خالکوبی ها را بپوشانند و با مالیدن خالکوبی ها با آب لیمو آنها را پاک کنند.

“در محل خاص خالکوبی صدمات قابل مشاهده ای روی کودک وجود داشت و به نظر می رسید که گوشت در محل خالکوبی از بدن خارج شده است و این در زمانی اتفاق افتاد که CPS در ادعاهای کودک آزاری دخالت کرد.” ستوان جیمز دنبی، رئیس پلیس موقت Zavalla به KTRE گفت.

روز دوشنبه، پدر و مادر هر دو دستگیر و به جراحت به یک کودک و بازداشت غیر قانونی متهم شدند.

در حالی که مگان مای فار به دو فقره جراحت به یک کودک و مهار غیرقانونی متهم شد، گانر فار به یک فقره بازداشت غیرقانونی و یک مورد جراحت به یک کودک متهم شد.

از آن زمان، کودکان تحت مراقبت CPS قرار گرفتند و تحقیقات ادامه دارد.