شهادت نویسنده آمریکایی در برابر هیئت منصفه

ترامپ با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی، شکایت کارول را به باد انتقاد گرفت و این پرونده را “کلاهبرداری” خواند. (فایل)

نویسنده نیویورکی که مدعی است دونالد ترامپ در رختکن برگدورف گودمن در دهه 1990 به او تجاوز کرده است، در روز دوم محاکمه در مورد شکایت خود، با جزئیات تصویری درباره حمله ادعایی شهادت داد.

ای. جین کارول، روزنامه‌نگار و مقاله‌نویس سابق مشاوره‌ای مجله ال، می‌گوید که از ترس اینکه ترامپ در صورت انتشار عمومی او را نابود کند، دهه‌ها در مورد این حمله ادعایی سکوت کرده است. روز چهارشنبه در دادگاه فدرال منهتن، او شهادت داد که شکایتی را برای تنظیم پرونده ارائه کرده است.

کارول 79 ساله در بازجویی وکیلش گفت: «من اینجا هستم زیرا دونالد ترامپ به من تجاوز کرد و وقتی در مورد آن نوشتم گفت که این اتفاق نیفتاده است. وی افزود: او آبروی من را بر باد داد و سعی می کنم زندگی ام را پس بگیرم.

هیئت منصفه متشکل از 6 مرد و سه زن تصمیم خواهند گرفت که آیا ترامپ 76 ساله مسئول تجاوز جنسی به کارول در بیش از دو دهه پیش و بدنام کردن او در سال گذشته با ادعای اینکه او این حمله را برای فروش یک کتاب ساخته است یا خیر. او تخلفات را رد کرده است و استدلال می کند که این پرونده بخشی از یک “شکار جادوگر” با انگیزه سیاسی گسترده تر است.

وکیل او، جو تاکوپینا، در جریان بحث آغازین خود در روز سه‌شنبه اعلام کرد که او با ارائه شواهدی مبنی بر اینکه انگیزه کارول از دشمنی با ترامپ است و اینکه او در صورت صحت ادعای خود برای ارائه ادعای خود بسیار صبر کرده است، به دنبال تضعیف داستان کارول است. .

bf29qkdo

هیئت منصفه متشکل از شش مرد و سه زن تصمیم خواهند گرفت که آیا ترامپ 76 ساله مسئول تجاوز جنسی به کارول بیش از دو دهه پیش است یا خیر.

از کارول که از او خواسته شد چگونگی وقوع حمله ادعایی را شرح دهد، شهادت داد که او و ترامپ در فروشگاه لوکس هنگام خرید با یکدیگر برخورد کردند. او به هیئت منصفه گفت که موافقت کرده است به او کمک کند تا یک هدیه برای یک زن انتخاب کند.

شوخی در اطراف

کارول گفت که ترامپ از او خواست که به بخش لباس زیر زنانه طبقه ششم برود، جایی که در نهایت یک لباس بدن توری پیدا کردند که او به شوخی به او پیشنهاد داد آن را امتحان کند. او گفت که به او گفت که باید به جای آن آن را امتحان کند و فکر می کرد که لباس بدن را روی شلوارش می پوشد.

کارول به اعضای هیئت منصفه گفت که قبول کرده است که با او به اتاق رختکن برود، زیرا فکر می‌کرد که لحظه‌ای سرگرم‌کننده است، «مثلاً طرحی شبیه طرح زنده شنبه شب».

او گفت که ترامپ سپس “در را بست و مرا به دیوار هل داد. او آنقدر به من فشار داد که سرم را کوبید. من به شدت گیج شده بودم و ناگهان متوجه شدم که آنچه فکر می کردم اتفاق می افتد رخ نمی دهد.”

او شهادت داد که فریاد نمی زد، بلکه برای فرار جنگید، حتی اگر ترامپ خیلی بزرگتر از او بود.

“من هنوز می توانم آن را احساس کنم”

او گفت: “تمام دلیل من برای زنده بودن در آن لحظه این بود که از آن اتاق بیرون بیایم.” او گفت که “سعی می‌کرد از زیر او بیرون بیاید، اما او جوراب شلواری مرا پایین کشیده بود” و با انگشتانش به او حمله کرد، “که بسیار دردناک بود. او دستش را داخل من گذاشت و انگشتش را خم کرد. همانطور که من هستم. امروز که اینجا نشسته ام، هنوز می توانم آن را حس کنم.”

کارول در دادگاه گفت: “با افتخار می گویم که بیرون آمدم.” “زانویم را بالا آوردم و او را عقب زدم.”

او هنگام تشریح گناهی که در مورد اینکه چرا با ترامپ وارد اتاق رختکن شده بود، با اشک هایش مقابله کرد.

او گفت: شرمنده شدم. “فکر کردم تقصیر من است. چون با او معاشقه می کردم.”

ترامپ صبح چهارشنبه با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی، شکایت کارول را به شدت مورد انتقاد قرار داد و این پرونده را “کلاهبرداری” خواند و متهم خود را “خانم برگدورف گودمن” خواند.

پرونده کارول علیه ترامپ، 22-cv-10016، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک (منهتن) است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)