یوتیوبی که هواپیما را برای بازدید سقوط کرد، ممکن است به مدت 20 سال زندانی شود

یوتیوبی که هواپیما را برای بازدید سقوط کرد، ممکن است به مدت 20 سال زندانی شود

FAA گواهینامه خلبان خصوصی ترور جیکوب یوتیوبر را پس از این حادثه باطل کرده بود.

مقامات آمریکایی روز پنجشنبه اعلام کردند یوتیوبری که عمداً هواپیمای خود را به زمین فرستاده بود تا بازدیدهای خود را افزایش دهد، ممکن است به 20 سال زندان محکوم شود. روزنامه گاردین گزارش داد که تروور جیکوب پذیرفته است که به یک فقره تخریب و پنهانکاری به قصد ممانعت از تحقیقات فدرال، گناهکار خود را اعتراف کند. این جنایت دارای حداکثر مجازات قانونی ۲۰ سال در زندان فدرال است. ویدئویی که در آن او یک سانحه هوایی را صحنه سازی کرده است، سه میلیون بار دیده شده است.

فیلم را ببینید:

اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) گواهینامه خلبان خصوصی این جوان 29 ساله را باطل کرده بود.

مقامات در ایالات متحده گفتند که او عمداً لاشه هواپیمای کوچک تک موتوره ای را که در جنگل ملی لوس پادرس کالیفرنیا در دسامبر 2021 سقوط کرد، نابود کرد.

در کلیپی با عنوان “من هواپیمای خود را سقوط دادم”، آقای جیکوب را می توان در حال بیرون آمدن با چتر نجات از یک هواپیمای تک موتوره – که او ادعا کرد خراب شده است – با یک چوب سلفی در دست مشاهده کرد.

دوربین هایی که در سرتاسر هواپیما نصب شده اند، فرود غیرقابل کنترل آن در جنگل و فرود تصادفی نهایی آن را نشان می دهند.

این کلیپ در ابتدا با شک و تردید طرفداران هوانوردی روبرو شد و آنها در مورد اینکه آیا سقوط یک حادثه واقعی بوده است یا خیر. اما، نیویورک تایمز بعداً گزارش شد که FAA موافقت کرده است که عجیب به نظر می رسد که آقای جیکوب در وهله اول چتر به تن داشت.

مقامات هوانوردی همچنین خاطرنشان کردند که آقای جیکوب هیچ تلاشی برای تماس با کنترل ترافیک هوایی در فرکانس اضطراری انجام نداد، سعی نکرد موتور را دوباره راه اندازی کند، و به دنبال مکانی برای فرود نبود، حتی با وجود اینکه چندین منطقه در محدوده پرواز وجود داشت که می توانست در آن ها وجود داشته باشد. فرود امنی انجام داده اند. FAA ادامه داد که پس از سقوط، یوتیوبر “بقایای هواپیما را پیدا کرد و سپس آن را از بین برد”.

در این توافق نامه، یوتیوبر که خود را یک خلبان و چترباز با تجربه توصیف می کند، اعتراف کرد که هرگز قصد نداشت پرواز انفرادی خود را از فرودگاه لومپوک در جنوب کالیفرنیا به دریاچه های ماموت در کوه های سیرا نوادا تکمیل کند.

انتظار می‌رود آقای جیکوب در هفته‌های آینده رسماً در لس‌آنجلس درخواست خود را اعلام کند و بعداً محکوم شود.