گلدن رتریور تازه پذیرفته شده 64 کیلومتر را طی 27 روز پیاده روی کرده و به صاحبان قبلی بازمی گردد.

گلدن رتریور تازه پذیرفته شده 64 کیلومتر را طی 27 روز پیاده روی کرده و به صاحبان قبلی بازمی گردد.

گلدن رتریور که به مدت 27 روز ناپدید شده بود در خانه سابق خود ظاهر شد

آنها می گویند “هیچ عشقی مانند عشق سگ وجود ندارد.” به عنوان مثال، یک گلدن رتریور که صاحبانش مجبور شدند او را رها کنند، از خانه جدید خود فرار کرد و سفری 40 مایلی را آغاز کرد تا به آدرس قبلی خود بازگردد.

با توجه به الف مترو گزارش، سگی به نام کوپر بلافاصله پس از رسیدن به خانه جدیدش در شهرستان تایرون، ایرلند شمالی، از ماشین بیرون پرید. سپس تقریباً یک ماه ناپدید شد و حدود 40 مایل (64 کیلومتر) تا توبرمور، شهرستان لندندری را طی کرد و به صاحبان اصلی خود بازگشت.

موسسه خیریه حیوانات خانگی گمشده Lost Paws NI گفت که آنها در 22 آوریل خبر دریافت کردند که سگ سگ در تعدادی مزرعه دیده شده و در اطراف املاک آویزان شده است. پنج روز بعد، تماس‌گیرنده دیگری گزارش داد که کوپر را در حال دویدن به سمت خانه قدیمی‌اش دیده است. آنها گفتند که سگ به تنهایی از میان جنگل های پشتی و در امتداد جاده های اصلی راه می رفت و بیشتر در شب حرکت می کرد، بدون هیچ کمکی از سوی انسان.

سخنگوی Lost Paws NI گفت: «کوپر پسر باهوشی است. غریزه او را به جایی بازگرداند که با آن آشنا بود. او چگونه این کار را کرد، من هرگز نمی دانم اما او آن را مدیریت کرد. بدون غذا، بدون سرپناه، بدون کمک، فقط عزم راسخ و آن بینی باورنکردنی.

“ما در محل، روز و شب جستجو کرده بودیم و او را به نقطه ای بازگردانده بودیم که دوباره او را از دست دادیم، اما اکنون می دانیم که او تقریباً به منطقه ای بازگشته بود که قبل از اینکه به پوند سگ داده شود، شروع کرده بود. طی 27 روز از جاده‌های اصلی A، جنگل‌ها، مزارع، جاده‌های روستایی عبور کرد تا از منطقه‌ای که قبلاً هرگز در آن نرفته بود به خانه بازگردد.

مالک جدید نایجل فلمینگ گفت کوپر “اکنون امن است” و “غذاهای کوچک می خورد تا قدرت خود را تقویت کند و به آرامی وزن خود را دوباره به دست آورد.”

آقای فلمینگ افزود: «حتی زمانی که او مفقود شده بود، به لطف کمک های باورنکردنی که به من ارائه شد، ایمان من به انسانیت احیا شد و امروز با او در کنار من و با مولی، واقعاً کلماتی برای توضیح این موضوع ندارم. احساس سپاسگزاری می کنم.»

سخنگوی Lost Paws NI گفت: “کوپر به خوبی با خواهرش به زندگی جدید خانگی خود می پردازد و از برخی آسایش های خانه لذت می برد. چند روز پیش به دیدارش رفتیم که گرفتار شد و او را در آغوش آتش گرفت، راحت و دوست داشتنی. مایلم نظر بدهم که مالک جدیدش نایجل یکی از فداکارترین مالکانی است که ما از ملاقات با او لذت برده ایم. نایجل هرگز دست از مبارزه نکشید، هرگز از درخواست نصیحت دست نکشید، و هر بار که در حال حرکت بودیم، کاسه های غذا را پر نکرد. این داستان درباره مثبت بودن، پشتکار، وفاداری، مبارزه برای آنچه در زندگی می خواهید و هرگز تسلیم نمی شود است.»