گردشگر پس از تلاش برای لمس گاومیش کوهان دار امریکایی در پارک ملی ایالات متحده، تقریباً غمگین شد

تماشا کنید: توریست پس از تلاش برای لمس گاومیش کوهان دار امریکایی در پارک ملی ایالات متحده، تقریباً گوسفند شده است

اعمال این گردشگران توسط کاربران شبکه های اجتماعی “دیوانه” خوانده شده است.

ویدئوهایی که نشان می‌دهد برخی از گردشگران تلاش می‌کنند با گاومیش کوهان دار امریکایی در یک پارک ملی در ایالات متحده سلفی بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی بحث‌های زیادی را به دنبال داشته است. در طول برخوردهای شگفت انگیز، گردشگران بیش از حد به حیوانات نزدیک شدند و تقریباً توسط آنها در پارک ملی یلوستون مورد آزار قرار گرفتند. کاربران در اینستاگرام و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، گردشگران را «بی پروا» و این اعمال را «دیوانه» خوانده اند. آنها همچنین خواستار دستگیری گردشگرانی مانند اینها شده اند.

در یکی از ویدئوهایی که در 22 مه در دسته اینستاگرام TouronsOfYellowstone منتشر شد، یک زن ناشناس دیده می‌شود که در حالی که یکی از دوستانش عکس می‌گیرد، بازوی خود را برای لمس یک گاومیش کوهان دار که در حال خوردن علف است، دراز کرده است.

در کسری از ثانیه، گاومیش کوهان دار امریکایی به سمت جلو پرت می شود، گویی به سمت گردشگر حرکت می کند. زن به سرعت با وحشت عقب نشینی می کند و در این روند بر سر خود تلو تلو می خورد. فریادهای هراسان گروه در پس زمینه به گوش می رسد.

ویدیوی دیگری که روز یکشنبه منتشر شد، زنی را نشان می‌دهد که در فاصله چند سانتی‌متری از یک گاومیش کوهان دار عظیم الجثه که سعی می‌کند روی زمین استراحت کند، سلفی می‌گیرد.

در پست اینستاگرامی آمده است: “در حوض بیسکویت دید. او سعی می کرد آن را نوازش کند. این دیوانه بود. به اندازه اینچ. گستاخی او بسیار خشمگین بود. مردم به او می گفتند که دور شو و او به مدت 10 دقیقه به ژست گرفتن ادامه داد.”

این زن خوش شانس بود که گاومیش کوهان دار واکنشی نشان نداد و بدون آسیب از آنجا دور شد.

اما این اقدام باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد.

یکی از کاربران اینستاگرام در این باره گفت: «مردم باید به خاطر این کار دستگیر شوند، این جهل و نادانی به همین دلیل است که مردم همچنان آسیب می بینند.

دیگری نوشت: “خوشبخت است که گوساله ای با خود نداشتند.”

یلوستون خانه جمعیت قابل توجهی از گاومیش کوهان دار است که تعداد آنها در سال 2022 به 5900 می رسد.

سرویس پارک ملی (NPS)، یک آژانس دولتی ایالات متحده، توصیه هایی را در وب سایت خود منتشر کرده است که به گردشگران هشدار داده است که از این حیوانات دوری کنند و آنها را “وحشی و غیرقابل پیش بینی” می داند.