کندی در مورد اشتباه کلیدی ایالات متحده با روسیه – RT World News نظر دارد

نامزد ریاست جمهوری گفت که واشنگتن دروغ گفته و “خطوط قرمز” مسکو را نادیده گرفته است

به جای گوش دادن به هشدارهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد “خطوط قرمز،” رابرت اف کندی جونیور در مصاحبه ای که روز چهارشنبه منتشر شد گفت که ایالات متحده بارها از آنها عبور کرده است. این دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود که واشنگتن یا باید مسکو را به ناتو دعوت می کرد یا ائتلاف ضد روسیه را پس از جنگ سرد منحل می کرد.

ما باید در طول سالیان متمادی به سخنان پوتین گوش می‌دادیم. ما به روسیه، به گورباچف ​​متعهد شدیم که ناتو را یک اینچ به شرق منتقل نکنیم. بعد وارد شدیم و دروغ گفتیم.» کندی به شبکه UnHerd گفت.

به جای پیشنهاد ادغام روسیه در غرب، همانطور که بسیاری از دیپلمات ها در سال 1991 اصرار کردند، ایالات متحده ناتو را تا مرزهای خود گسترش داد. هدف ناتو جز مخالفت با روسیه چیست؟ اگر از ابتدا با روسیه به شیوه ای خصمانه خطاب می کنید، البته واکنش آنها خصمانه خواهد بود.» کندی گفت.

او آنچه را که در سال 2014 در کیف رخ داد، توصیف کرد “در اصل یک کودتا” با یادآوری تماس تلفنی بدنامی که ویکتوریا نولند در آن حضور داشت، توسط ایالات متحده پشتیبانی می شود “انتخاب دستی کابینت جدید” دشمنی با مسکو

اگر مکزیک این کار را می کرد و سپس شروع به کشتن می کرد – آنها 14000 روس را در دونباس کشتند، دولت اوکراین – اگر مکزیک این کار را برای آمریکایی های خارج از کشور انجام می داد، ما در یک ثانیه به آن حمله می کردیم. کندی گفت و افزود که پوتین بارها به ما گفت: اینها خطوط قرمز هستند، شما در حال عبور هستید.


تلاش اوکراین برای ترور پوتین خنثی شد - کرملین

رهبران آمریکا باید بتوانند “خودت را به جای دیگران بگذار” درست مانند کاری که عمویش جان اف کندی در جریان بحران موشکی کوبا در سال 1962 انجام داد و از آستانه جنگ هسته ای عقب نشینی کرد، چیزی که همه مشاورانش برای آن تلاش می کردند.

کندی را محکوم کرد “تهاجم وحشیانه و غیرقانونی” اوکراین و پوتین را “گانگستر”، “اراذل و اوباش” و “قلدر” خواند، اما گفت که درگیری باید به سرعت حل شود، زیرا ایالات متحده قبلا “فدای 300000” اوکراینی ها در نبرد در حالی که کاخ سفید کمک به کیف را به عنوان یک ماموریت بشردوستانه معرفی کرد، “هر قدمی که ما برداشته ایم برای گسترش درگیری و به حداکثر رساندن خونریزی بوده است.” او گفت.

بیایید صادق باشیم: این یک جنگ ایالات متحده علیه روسیه است که اساساً گل جوانان اوکراینی را در کشتارگاه مرگ و ویرانی قربانی جاه‌طلبی ژئوپلیتیکی نومحافظه‌کاران می‌کند. کندی گفت که شاهد تغییر رژیم در مسکو باشیم. وی افزود: افرادی که این مشکل را ایجاد کردند توانایی حل آن را نداشتند.

کندی در پاسخ به سوالی درباره راه حل پیشنهادی خود گفت که چیزی مانند توافق مینسک، موافقت با دور نگه داشتن اوکراین از ناتو و حذف پرتابگرهای موشک هسته ای از مرزهای روسیه ممکن است کارساز باشد.