کشتی جنگی نسل بعدی بریتانیا “خرابکاری” شد – اخبار RT World

یک کاوشگر برای آسیب مشکوک “عمدی” به ناوچه HMS Glasgow راه اندازی شد.

پیمانکار دفاعی بریتانیا BAE Systems در حال ارزیابی دامنه تعمیرات مورد نیاز پس از یک اقدام ادعایی خرابکاری در جدیدترین ناوچه نیروی دریایی سلطنتی است که هنوز در دست ساخت است.

اوایل هفته تعداد محدودی از کابل ها را در HMS Glasgow کشف کردیم که به نظر می رسد عمدا آسیب دیده اند. سخنگوی شرکت مسئول ساخت و تجهیز کشتی روز جمعه در بیانیه ای به رسانه ها گفت.

این شرکت افزود که کار روی ناوچه را به حالت تعلیق درآورده است “هر منطقه ای از کشتی را بازرسی کنید و از رعایت استانداردهای بالای ما و کنترل های کیفیت اطمینان حاصل کنید.”

بر اساس گزارش روزنامه دفاع بریتانیا که برای اولین بار این حادثه را گزارش کرد، بیش از 60 کابل در کشتی قطع شد. این نشریه ادعا کرد که این باور وجود دارد “مسئله ای مربوط به اختلافات پرداخت” می توانست انگیزه باشد


تعمیر زیر رآکتور هسته ای انگلستان با چسب فوق العاده – مدیا

HMS Glasgow اولین ناوچه نسل بعدی کلاس City است که در حال حاضر در بریتانیا ساخته می شود. نیروی دریایی سلطنتی آنها را چنین توصیف می کند “کشتی های استثنایی” طراحی شده برای حمل هلیکوپتر و کشتی های کوچکتر. گلاسکو در ماه دسامبر راه اندازی شد و انتظار می رود در اواسط دهه 2020 وارد خدمت شود. این کشتی در حال حاضر در حیاطی در اسکاتستون، حومه گلاسکو در اسکاتلند لنگر انداخته است.

در ماه فوریه، پس از اینکه رسانه‌ها گزارش دادند که سیستم خنک‌کننده زیردریایی HMS Vanguard با استفاده از چسب فوق‌العاده تعمیر شده است، نیروی دریایی سلطنتی تحقیقاتی را آغاز کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: