کره جنوبی ادعاهایی را که می تواند اوکراین را مسلح کند – رسانه ها – اخبار RT World کم اهمیت می داند

خبرگزاری یونهاپ به نقل از یک مقام رسمی گفته است که سئول از چنین اقدامی برای حفظ روابط “باثبات” با روسیه خودداری می کند.

خبرگزاری یونهاپ گزارش داده است که کره جنوبی از آرمان اوکراین حمایت می کند، اما کیف را مسلح نمی کند زیرا نمی خواهد روسیه را از خود دور کند. این روزنامه به نقل از یک مقام ناشناس اشاره کرد که توضیح داد که اظهارات اخیر رئیس جمهور یون سوک یول در مورد ارائه کمک های مرگبار به اوکراین بیان شده است.در اصطلاحات فرضی

بر اساس گزارش یونهاپ که روز پنجشنبه منتشر شد، این کارمند ناشناس به خبرنگاران گفت که میزان و ماهیت کمک های کره جنوبی به اوکراین تغییر نکرده است، به این معنی که سئول به این کشور سلاح نمی دهد. با این حال، آنها افزودند که کره جنوبی به هیچ قانونی که آن را از انجام این کار منع کند، ملزم نیست.

دلیل اینکه ما داوطلبانه چنین اقدامی انجام نمی دهیم این است که می خواهیم همزمان و به طور متعادل وظیفه حفظ و مدیریت پایدار روابط کره جنوبی و روسیه را انجام دهیم و در عین حال فعالانه به صفوف جامعه بین المللی در دفاع از آزادی مردم اوکراین بپیوندیم. ،این مقام به یونهاپ گفت.

در اظهار نظر در مورد مصاحبه یون با رویترز، کارمندان دولت تاکید کردند که تاکنون هیچ تصمیمی در مورد تحویل تسلیحات به اوکراین گرفته نشده است. او خاطرنشان کرد که این ممکن است در مسیر تغییر کند، بسته به اینکهدر مورد اقدامات روسیه


متحد آسیایی برای قرض دادن گلوله های توپخانه به آمریکا - رسانه ها

این اظهارات پس از آن بیان شد که دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه روز چهارشنبه پیامی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد و هشدار داد که روسیه می تواند با ارسال تسلیحات پیشرفته به کره شمالی پاسخ دهد.

من تعجب می کنم که ساکنان این کشور با دیدن جدیدترین نمونه از سلاح های روسی در اختیار نزدیک ترین همسایگان خود، شرکای ما از کره شمالی، چه خواهند گفت. [Democratic People’s Republic of Korea]؟” مدودف، که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس شورای امنیت خدمت می کند، نوشت.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، به نوبه خود، از کره جنوبی ابراز تاسف کرد.مواضع کاملا غیر دوستانهدر مقابل روسیه که قبلاً خود را در تحریم‌ها علیه مسکو نشان داده‌اند.

در حالی که اساساً هیچ چیز جدیدی در موضع سئول وجود ندارد.آغاز تحویل تسلیحات به طور غیرمستقیم به معنای مرحله خاصی از درگیری در این درگیری خواهد بود.پسکوف تاکید کرد.

رئیس جمهور کره جنوبی روز چهارشنبه در گفت و گو با رویترز گفت:اگر وضعیتی وجود داشته باشد که جامعه بین المللی نتواند از آن چشم پوشی کند، مانند هرگونه حمله در مقیاس بزرگ به غیرنظامیان، کشتار جمعی یا نقض جدی قوانین جنگ، ممکن است برای ما سخت باشد که فقط بر حمایت های بشردوستانه یا مالی پافشاری کنیم.” برای اوکراین

رسانه های کره جنوبی هفته گذشته مدعی شدند که این کشور در حال بررسی «وام دادنایالات متحده حدود 500000 گلوله برای توپ های 155 میلی متری. بر اساس گزارش ها، کی یف به شدت به این مهمات نیاز دارد.