کرم پودر مات کد A472 لدورا 30 میلی لیتر – بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

این محصول با خواص ضد چروک خود از پیری زودرس جلوگیری میکند. کرم پودر تیوبی لانگ لستینگ مای با ماندگاری بالا و بافتی دلنشین در 6 رنگ مناسب پوست های نرمال تا خشک طراحی شده است. این افراد بهتر است از یک کرم پودر با رنگ روشن را انتخاب کنند.

برای تناژ گرم: یک کرم پودر با پایهی طلایی یا زرد انتخاب کنید. در این صورت کرم پودر با تناژ گرم باعث میشود که شما رنگپریده به نظر نرسید. 3. برای اینکه نتیجه بهتری از نظر پوشش کرم پودر در اختیار داشته باشید، میتوانید با توجه به نوع پوست کرم پودرهای مناسب را باهم ترکیب کنید. اگر صورتتان یکدست است و دنبال ظاهری طبیعی میگردید، از کرم پودری استفاده کنید که پوشش دهی جزئی و کمی دارد. بنابراین امتحان کردن کرم پودر بر روی پوست قبل از خرید آن ایدهی بسیار خوبی است.

کرم پودرهای لانکوم داری پوشانندگی بسیار عالی بوده و به خاطر بافت سبکی که دارند، باعث هیچ گونه سنگینی بر روی پوست نمیشوند. کرم پودرهای پرچم دار، علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، هزینه نسبتا زیادی هم برای تهیه آنها باید پرداخت کنید. شما باید رنگ کرم پودر مناسب با تناژ خودتان را تشخیص دهید. از ویژگیهای دیگری که این کرم پودر را خاص میکند، خاصیت SPF10 است که تا حدودی پوست را از آسیب نور خورشید حفظ میکند و با داشتن بافتی سبک تنفس پوست در طول روز را ممکن میکند. را نشان داد. تزریقات توکسین نوع A تا به امروز ، با 6.3 میلیون تزریق.

در ۳۰ یا ۴۰ سالگی احتمالاً پوست شما نشانههایی از افزایش سن را نشان میدهد. پودری کمترین شباهت را به محصولات دیگر دارد. کیفیت کرم پودرهای خارجی نسبت به کرم پودرهای ایرانی بالاتر بوده و همچنین قیمت بیشتری هم دارد. کرم پودرهای آبرسان و مرطوب کننده هم برای پوست خشک مناسبند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر زدیوس لطفا از صفحه ما بخواهید.