آیا کرمهای ضدچروک موثرند؟

نحوه استفاده از این کرم ضد چروک قوی بدین صورت است که مقداری از این کرم را بر روی قسمتهای چروکدار پوست قرار داده و به صورت آرام و ملایم و به حالت چرخشی به سمت بالا روی پوست خود مالش دهید اما از پخش نمودن بیش از حد کرم بر سطح پوست خود، خودداری نمایید. کرم ضد چروک و خصوصا کرم ضد چروک قوی بدین صورت عمل میکند که با کلاژنسازی چروکهای سطح پوست را از هم جدا کرده و راه انتشار را میبندد. کرم های ضد چروک نسبت به عمل های زیبایی و خدمات درمانی که در کلینیک های پزشکی به انجام می رسد هزینه مالی کمتری را برای رسیدن شما به هدف نهایتان در بر دارد.

بعد از شناخت پوست خود بهتر است که به دکتر مراجعه کرده و نظر متخصص پوست و تجویز مناسب آن را بدانید تا مشکلی برای پوستتان به وجود نیاید.اگر بدون اطلاع از این موارد اقدام به خرید محصولی کنید، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیر یا بسیار هزینه بر شوید. به همین دلیل هیچ کرمی نمی تواند به طور قاطع و صد در صد خریدار را راضی کند که محصول مورد نظر بسیار کارآمد است زیرا همان طور که گفته شد ممکن است نوعی کرم بر روی پوست فردی بسیار سریع جواب دهد ولی بر روی پوست فردی دیگر بعد ماه ها استفاده جواب دهد.

چین و چروکها یک شبه اتفاق کرم ضد چروک فوری سینره نمی افتد. با گذر زمان و زیاد شدن سن حتی اگر بهترین لایف استایل را هم داشته باشید دچار چروک های هرچند کوچک می شوید؛ زیرا با افزایش سن سلول های پوست کمتر کلاژن سازی انجام می دهند و اگر نمی خواهیم شاهد این چروک های کوچک و در آینده چروک های بزرگ و عمیق تر شویم، بهتر است که زیر نظر پزشک از کرم ضد چروک مناسب استفاده کنیم. شما حتی می توانید از کرم های ضد چروک برای خط های افتاده بر روی گردن و یا چروک های پشت دست نیز استفاده کنید اما همانطور که پیشتر گفته شد؛ باید از کرم ضد چروک زیر نظر پزشک استفاده کرد.

کرم ضد چروک سینره بخرم یا نه؟ بنا بر نظر متخصصان پوست، استفاده از کرم های دور چشم و یا کرم های ضد چروک از سن 28 به بالا نیاز است؛ حتی اگر چروکی در صورت دیده نشود.این کار برای پیشگیری از ایجاد چروک های صورت بسیار موثر است. برطرف کردن این خطوط ممکن است کار دشواری به نظر برسد اما قطعا میتوان به روشهای گوناگون تا حدی آنها را کمتر کرد و از شیوع و گسترش آنها جلوگیری کرد.