کانادا برای چاپ “سم در هر پف” بر روی سیگارهای فردی

کانادا برای چاپ «سم در هر پف» روی سیگارهای فردی

این قوانین از اول آگوست اجرایی خواهد شد.

وزارت بهداشت کانادا اعلام کرده است که برچسب های هشدار دهنده به زودی به طور مستقیم بر روی سیگار چاپ می شود. بی بی سی. هر نخ سیگار در بسته جدید دارای یک برچسب هشدار دهنده است که روی آن نوشته شده است: “سم در هر پک” و “سیگار باعث سرطان می شود”. این ابتکار با هدف کمک به افراد در ترک این عادت، در ابتدا توسط وزارت بهداشت کانادا، سال گذشته معرفی شد.

این قوانین از 1 آگوست اعمال می شود. سیگارهای با اندازه معمولی تا 31 ژوئیه 2024 فرصت دارند تا هشدارها را روی دودهای تک دود اعمال کنند، در حالی که سیگارهای کوچک با کاغذ و لوله باید تا پایان آوریل 2025 این کار را انجام دهند. پریز.

بهداشت کانادا در بیانیه ای در روز چهارشنبه اعلام کرد که قوانین جدید “پرهیز از هشدارهای بهداشتی” در مورد محصولات تنباکو را عملا غیرممکن می کند. بسته های سیگار در کانادا قبلاً دارای برچسب های هشدار دهنده هستند. وزارت بهداشت اعلام کرد که قصد دارد آن را با چاپ برچسب های هشدار دهنده اضافی در بسته بندی و افزودن پیام های هشدار خارجی جدید گسترش دهد.

به گفته Health Canada، این سیاست به دنبال کاهش مصرف دخانیات به کمتر از پنج درصد تا سال 2035 است. قوانین جدید همچنین با هدف تقویت نمایش های بصری مرتبط با سلامت بر روی پاکت های سیگار.

کارولین بنت، وزیر بهداشت روان در بیانیه ای گفت: “مصرف دخانیات همچنان باعث مرگ 48000 کانادایی در هر سال می شود. ما با این اقدام اولین کشوری در جهان هستیم که سیگارهای فردی را با پیام های هشدار بهداشتی برچسب گذاری می کند.”

وی ادامه داد: “این اقدام جسورانه پیام های هشدار سلامت را عملاً غیرقابل اجتناب خواهد کرد و همراه با تصاویر گرافیکی به روز نمایش داده شده بر روی بسته، یادآور واقعی و شگفت انگیزی از عواقب سلامتی سیگار است. ما به انجام هر کاری که لازم باشد برای کمک کردن ادامه خواهیم داد. افراد بیشتری در کانادا سیگار را ترک می کنند و به جوانان کمک می کنند تا زندگی سالم و بدون تنباکو داشته باشند.”