کارمند سابق از رودی جولیانی به دلیل آزار جنسی شکایت کرد – RT World News

وکیل سابق ترامپ اعتراف کرد که با نوئل دانفی «مدتی» قرار داشته اما شکایت او را «اخاذی» خوانده است.

رودی جولیانی، مشاور سابق ترامپ، روز دوشنبه از یک کارمند سابق که مدعی است مردی که زمانی دوستش داشته است، با شکایت 10 میلیون دلاری برای آزار جنسی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.بزرگترین آمریکادائماً او را به خاطر سکس دهانی، در کنار سایر موارد اهانت آمیز، آزار می‌داد و از پرداخت مبلغی که برای کارش وعده داده بود، خودداری می‌کرد.

شکایت نوئل دانفی که در دادگاه عالی منهتن ثبت شده است، جولیانی را به عنوان یک دیوانه جنسی اغلب مست و ویاگرا نشان می‌دهد که حتی در حین تماس تلفنی از او خواسته است که به صورت شفاهی ارضا شود.چون این حس را در او ایجاد کرد [former US president] بیل کلینتون

او ساخته شد تا “برهنه، با بیکینی یا شلوارک کوتاه با پرچم آمریکا که برای او خریده است کار کنید.دعوی ادعا می کند و می افزاید که جولیانیدست زدن به او و تلاش برای شروع تماس جنسیدر حالی که قرار بود کار کنند.

سوء استفاده شروع شدتقریبا فوریپس از استخدام او در سال 2019، در دادخواست آمده است.

دانفی مدعی شد که ضبط‌هایی از جولیانی – وکیل شخصی ترامپ در آن زمان – دارد که کارهای حساسی انجام می‌دهد و همچنین می‌سازد.سخنان بسیار مبتذل، جنسی، اظهارات نژادپرستانه– در مورد یهودیان، سیاستمداران زن و سایر اهداف مورد خشم او – اگرچه تیم حقوقی او از به اشتراک گذاشتن آنها با آسوشیتدپرس خودداری کرد و ادعا کرد که آنها بخشی از دعوی قضایی هستند.


جولیانی اسرار تقلب در انتخابات نیویورک را فاش می کند

گفته می‌شود که او عفو ترامپ را به قیمت 2 میلیون دلار می‌فروخت، پولی که با رئیس‌جمهور تقسیم کرده بود، و به دانفی دستور داده شد که هر کسی را که خواستار عفو می‌شود به او ارجاع دهد تا آنها را از درخواست‌های قانون آزادی اطلاعات پنهان کند. پرونده همچنین ادعا می کند که او تحت فشار قرار گرفته است تا از طرف خود به FBI دروغ بگوید و به او گفته شده است که “طرح“باخت ترامپ در انتخابات 2020 را مقصر دانستن”تقلب در رأی دهندگان

در حالی که دعوای دانفی او را جزء لاینفک عملکرد جولیانی، اجرای برنامه و مدیریت نمایه عمومی او توصیف می‌کند، ظاهراً او مجبور شده بود که خارج از کتاب کار کند – ظاهراً به این دلیل که رئیسش در حال طلاق با او بود.دیوانه“همسر سوم، که”“حمله” و “تلافی” علیه هر زن” استخدام جولیانی. جولیانی او را در سال 2021 بدون دستمزد اخراج کرد و 2 میلیون دلار به او بدهکار بود.

جولیانی”بدون ابهامتد گودمن، مشاور ارتباطات او در بیانیه ای گفت: “این اتهامات را رد می کند، و توضیح داد که یکی از دوست پسرهای سابق دانفی او را به عنوان “اسکورتی که مردان ثروتمند را پر می کند” او به چند مورد اشاره کردطرح های قبلی برای کلاهبرداری از مردان با ارزش خالص، از جمله یک مورد ادعا شدهادعای جعلی تجاوز جنسیکه برای او 5 میلیون دلار درآمد داشت.

یکی دیگر از نمایندگان جولیانی تصدیق کرد که جولیانی با دانفی قدمت دارد.در حالی که برای“، اما به دیلی نیوز گفت که در واقع هرگز توسط او استخدام نشده است. او گفت کت و شلوار این بودآزار و اذیت خالص و تلاش برای اخاذی

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: