کارمندان پارلمان بریتانیا به عنوان “پلیس ضمیر” مستقر شدند – تلگراف – اخبار جهانی RT

نمایندگان مجلس از راهنمای تشویق کارکنان به گزارش “رفتارهای منفی” از جمله “سوء جنسیت” خودداری کرده اند.

برای صدها کارمند دولتی بریتانیایی که در مجلس عوام و مجلس اعیان کار می‌کنند، دستورالعمل‌هایی در مورد چگونگی شناسایی و گزارش‌های به اصطلاح ارائه شده است.رفتار ترانس هراسیتلگراف روز دوشنبه گزارش داد.

در این جزوه 15 صفحه ای، مقامات مجلس به کارکنان دستور می دهند که “یاد بگیرید که رفتار ترنس هراسی را شناسایی کنید و درک کنید که باید با نگرش عدم تحمل برخورد کرد.” زوج “همکار دیگری که از استفاده از ضمایر یا نام های ترجیحی یک شخص ترنس امتناع می کند” تحت آن عنوان قرار می گیرد و باید “به شیوه ای مناسب برخورد شود” راهنما هشدار می دهد

هر گونه رفتار منفی قابل تحمل نخواهد بود و ما شما را تشویق می کنیم که فوراً آنها را گزارش دهید تا بتوان با آنها برخورد مناسب کرد.


کالج لندن به خاطر علامت «شکار جادوگر» عذرخواهی کرد

حتی ظاهراً مشتاق ناکافی در مورد هویت‌های ترنس می‌تواند به عنوان دلیلی برای نگرانی تلقی شود، و کارکنان باید اطمینان حاصل کنند که “تجارب ترنس جشن گرفته می شود” و “همکاران ترنس احساس راحتی می کنند که خود واقعی خود را به کار بیاورند.” اطلاعات تماس برای دفاتر منابع انسانی و تنوع پارلمان به طور برجسته برای کسانی که مایل به اطلاع رسانی در مورد همکاران خود هستند مشخص شده است.

طبق گزارش ها، این جزوه به مدت سه سال قبل از انتشار عمومی در داخل کشور منتشر می شد. سر پیتر باتملی، باسابقه ترین نماینده مجلس عوام، اذعان کرد که “چند نگرانی” با این راهنمایی‌ها، اگرچه به نظر می‌رسید که او می‌خواست از مخالفت با آن جلوگیری کند، به غیر از پیشنهاد برخی از نظرات گروه حامی انتقادی جنسیتی LGB Alliance، از انتقاد بیشتر خودداری کرد.

یکی از بنیانگذاران آن گروه، کیت هریس، از این نشریه انتقاد کرد کتابچه راهنمای فعالی برای کسانی که به دنبال این هستند که … وانمود کنند که باورهای فرقه آنها جریان اصلی است، و … برای منزوی کردن و طرد کردن هرکسی که از پذیرش توهمات مضحک آنها امتناع می کند.

“استفاده از ضمیر پلیسی” بود “در یک لیبرال دموکراسی کاملا غیر قابل قبول است،” او گفت و تثبیت ضمایر را نامید “داروی دروازه ای به سوی پزشکی سازی غیر ضروری کودکان ناسازگار با جنسیت.”

سخنگوی مجلس عوام به تلگراف گفت که این راهنمایی ها بوده است “بازبینی شده و به زودی جایگزین خواهد شد” حتی در حالی که اصرار داشت که صرفاً به این منظور بوده است “ترویج یک محیط کاری فراگیر” در میان کارکنان مجلس به جای سخنرانی اعضای پلیس.

افشاگران خدمات ملکی بریتانیا سال گذشته به تلگراف گفتند که این سرویس به طور رسمی بیش از 100 جنسیت را به رسمیت می شناسد، حتی آنها را در سوابق پرسنلی ثبت می کند تا کسانی که “سوءجنس” همکاران می توانند تحت اقدامات انضباطی مناسب قرار گیرند. در ژانویه، وزارت کشور کارکنان را ملزم به شرکت در یک سخنرانی کرد که حاوی راهنمایی در مورد استفاده از ضمایر جدید مانند “xe” و “zir” و هشدارهایی برای عدم استفاده از اصطلاحات است. “به این معنی است که LGBT بودن یک انتخاب است.” یا بدتر، یک ایدئولوژی.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: