ژاپن ممنوعیت رزرو پروازهای ورودی جدید را کاهش داد

ژاپن ممنوعیت رزرو پروازهای ورودی جدید را کاهش داد

همه افرادی که وارد ژاپن می شوند باید 14 روز در خانه قرنطینه شوند.

توکیو ژاپن:

دولت ژاپن روز پنجشنبه، یک روز پس از اعلام این اقدام ناشی از نگرانی ها در مورد نوع ویروس کرونا، گفت که ژاپن تعلیق کلیه رزروهای جدید پروازهای ورودی خود را کاهش داده است تا بازگشت شهروندان را آسان تر کند.

وزارت حمل و نقل روز چهارشنبه به طور ناگهانی اعلام کرد که از شرکت های هواپیمایی می خواهد که رزرو پروازهای ورودی جدید را به مدت یک ماه متوقف کنند، اقدامی غافلگیرکننده که شهروندان و ساکنان خارجی را تحت تأثیر قرار می دهد.

اما روز پنجشنبه، هیروکازو ماتسونو، سخنگوی دولت گفت که اصلاح خواهد شد.

وی به خبرنگاران گفت: “این درخواست باعث سردرگمی افراد آسیب دیده شد و بنابراین نخست وزیر به وزارت حمل و نقل دستور داد تا این موضوع را بررسی کند و نیازهای شهروندان ژاپنی را که امیدوار به بازگشت به خانه هستند، بررسی کند.”

وی افزود در نتیجه، این وزارتخانه “از خطوط هوایی درخواست کرد تا تعلیق کامل رزروهای جدید برای پروازهای بین المللی را لغو کنند تا ژاپنی ها به امید بازگشت به کشور خود را در خود جای دهند.”

ژاپن در سرتاسر همه‌گیری کووید-19 محدودیت‌های مرزی سختی داشته است و تقریباً همه ورود خارجی را ممنوع کرده است.

ماه گذشته شروع به کاهش این قوانین کرده بود تا به برخی از دانشجویان و مسافران تجاری اجازه ورود داده شود، اما پس از ظهور نوع Omicron این تصمیم را تغییر داد.

همچنین تمامی افراد غیرشهروندی را که از 10 کشور آفریقای جنوبی آمده اند، از ورود به کشور منع کرده است.

همه افرادی که وارد ژاپن می شوند باید به مدت 14 روز در خانه قرنطینه شوند و افرادی که از ده ها مکان می آیند باید بین 3 تا 10 روز از این دوره دو هفته ای را در مراکز تعیین شده سپری کنند.

پس از افزایش تابستانی موارد، ژاپن بیشتر روزها فقط دو رقمی عفونت را در سراسر کشور ثبت می کند و حدود 18360 مورد مرگ و میر در طول همه گیری را ثبت کرده است.

حدود 77 درصد از جمعیت کشور در حال حاضر به طور کامل واکسینه شده اند و تزریقات تقویت کننده از روز چهارشنبه برای افرادی که دوز دوم خود را حداقل 8 ماه پیش دریافت کرده بودند آغاز شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)