چین می گوید شیوع کووید در حباب المپیک پکن مشخص است

چین می گوید شیوع کووید در حباب المپیک پکن مشخص است

چین – جایی که کووید-19 برای اولین بار در آن شناسایی شد – موارد جدید را در آستانه المپیک کاهش داده است.

پکن:

مقامات چینی روز پنجشنبه اعلام کردند که برای شیوع ویروس کرونا در داخل حباب بازی های المپیک زمستانی آماده هستند و برنامه هایی برای اعزام ورزشکاران علامت دار به بیمارستان های تعیین شده پکن در نظر گرفته شده است.

المپیک فوریه قرار است محدودترین رویداد ورزشی دسته جمعی از زمان شروع همه گیری باشد، با ممنوعیت تماشاگران بین المللی و تمام شرکت کنندگان ملزم به ماندن در یک سیستم حلقه بسته هستند.

هوانگ چون، مسئول کنترل ویروس المپیک پکن در یک جلسه توجیهی گفت: «قطعاً عفونت‌هایی وجود خواهد داشت و ممکن است احتمال شیوع خوشه‌ای در مقیاس کوچک وجود داشته باشد. انتقال”.

هان زیرونگ، یکی دیگر از مقامات کمیته سازماندهی، گفت: “تعداد مشخصی از موارد مثبت وجود خواهد داشت.” “این یک رویداد با احتمال زیاد است.”

چین – جایی که کووید-19 برای اولین بار در آن شناسایی شد – موارد جدید را به سرعت کاهش داده است و یک استراتژی سختگیرانه “کووید صفر” شامل محدودیت های مرزی سخت، قرنطینه های هدفمند، قرنطینه های طولانی و فناوری ردیابی جمعیت را اجرا کرده است.

حتی یک مورد می تواند منجر به اعمال سریع محدودیت ها شود و مقاماتی که تصور می شود در کنترل کووید-19 شکست خورده اند اغلب از کار برکنار می شوند.

میزبانی تعداد زیادی از خارجی ها برای بازی های المپیک زمستانی همچنان یک تلاش پرخطر برای رهبران چین است.

علاوه بر واکسیناسیون اجباری قبل از فرود در چین، تمام ورزشکاران و پرسنل داخل حباب باید تحت آزمایش روزانه ویروس و نظارت بر سلامت قرار گیرند.

با توجه به گسترش جهانی نوع Omicron، مقامات به شدت ورزشکاران را تشویق کردند که از تزریق تقویت کننده استفاده کنند.

آنها همچنین دستورالعمل هایی را برای تعداد محدود تماشاگران داخلی ارائه کردند.

هان گفت: «ما تشویق می‌کنیم برای تشویق ورزشکاران کف بزنند و به تماشاگران توصیه نمی‌کنیم که نقاب‌های خود را برای آواز خواندن یا فریاد کشیدن بردارند.»

ورزشکارانی که تست ویروس آنها مثبت باشد نمی توانند در بازی ها شرکت کنند.

هوانگ گفت: بیماران بدون علامت به مراکز قرنطینه در محل و بیماران با علائم به بیمارستان‌های پکن و ژانگجیاکو که برای درمان بیماران کووید-19 تعیین شده‌اند فرستاده می‌شوند.

لی آنگ، مسئول کمیسیون بهداشت پکن، گفت که بخش‌هایی برای درمان مشکلات پزشکی ورزشکاران در چهار بیمارستان پکن و همچنین در مجموع 88 ایستگاه درمانی در محل در سه مکان مسابقات المپیک ایجاد شد.

پروتکل های درمانی پزشکی در جریان رویدادهای آزمایشی المپیک زمستانی در ماه اکتبر تحت نظارت شدید قرار گرفت، زمانی که یک ورزشکار لهستانی که در یک حادثه تمرینی به شدت مجروح شده بود از تیم پیست به دلیل نشان دادن “بی کفایتی بزرگ” انتقاد کرد.

سازمان دهندگان و مقامات لوژ پکن 2022 تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کردند.

در طول مسابقات آزمایشی، تست کووید-19 سه ورزشکار مثبت شد.

مقامات گفتند که این موارد “به سرعت و به طور موثر رسیدگی شد و انتقال و انتشار ویروس اتفاق نیفتاد.”

هان گفت: «بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی باید اصول و الزامات پیشگیری و کنترل ویروس دولت چین را محکم اجرا کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)