پهپاد نظامی آمریکا بشقاب پرنده را بر فراز خاورمیانه مشاهده کرد – پنتاگون – اخبار RT World

پنتاگون روز چهارشنبه ویدئویی را که توسط پهپاد آمریکایی MQ-9 Reaper پس از برخورد با یک شی پرنده ناشناس در حال زوم بر فراز خاورمیانه گرفته شده بود، از حالت طبقه بندی خارج کرد. این حادثه که سال گذشته گزارش شد، اولین برخورد هواپیمای بدون سرنشین با چیزی است که ارتش آن را پدیده‌های غیرقابل توضیح ناشناخته (UAP) نامیده است.

شان کرک پاتریک، مدیر دفتر حل و فصل ناهنجاری همه دامنه پنتاگون (AARO)، در طول جلسه استماع سنا، محتوای ویدئو را توضیح داد و ویژگی‌های درخشان و درخشان را فهرست کرد. “گوی فلزی” هواپیمای بدون سرنشین نظامی به دنبال الف “UAP کروی.”

“نقره اي. نیمه شفاف. فلزی. 10000 تا 30000 پا [in the air] با سرعت های ظاهری از اگزوز ثابت به ماخ تا بدون خروجی های حرارتی که معمولاً تشخیص داده می شود. او گفت، با توجه به اینکه شی رفتار کرده است مطابق با سایر مشاهدات “گوی فلزی” در منطقه.”

در گذشته، ناظر انسانی برای رؤیت بشقاب پرنده کاملاً ضروری بوده است، زیرا قبلاً قضاوت انسان برای تعیین اینکه آیا حرکت یک سفینه فراتر از محدوده آن چیزی است که با فناوری موجود امکان پذیر بود، لازم بود. با این حال، دوربین ریپر قادر به ردیابی و تعقیب گوی بدون حضور خلبان انسانی بود.

کرک پاتریک رد نکرد که گوی می تواند باشد “تکنولوژی موفقیت آمیز دشمن” اما اعتراف کرد که سرعت و طراحی آن قابل توجه است و اذعان داشت که می تواند تحت عنوان “اشیاء یا پدیده های شناخته شده” یا حتی “فراز زمینی ها.”


ایالات متحده فیلم

با این حال، کرک پاتریک به مجلس سنا گفت، اکثر اوقات AARO موفق می شود تعیین کند که معدن هوابردش چیست، و اشاره کرد که او حتی به وزارت دفاع و مقامات اطلاعاتی اطلاع داده است که دشمنان خارجی ایالات متحده فناوری هایی دارند که واشنگتن کاملاً از آن بی خبر است.

AARO در ماه ژوئیه با هدف متحد کردن تمام تلاش‌های وزارت دفاع و سایر آژانس‌های فدرال برای شناسایی، شناسایی و نسبت‌دهی ایجاد شد. “فضای غیرعادی، ناشناس، اشیاء معلق در هوا، غوطه ور و ترانمدیوم.” این وزارتخانه پس از لایحه ای در سنا در سال قبل که از سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده خواسته بود جرات خود را در مورد آن بریزند، تأسیس شد “پدیده های هوایی ناشناس” قانونگذاران را با سؤالات بیشتری نسبت به پاسخ مواجه کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: