پلیس: صاحبخانه در کانادا زوج جوان را به دلیل اختلاف با مستاجر تیراندازی کرد

پلیس: صاحبخانه در کانادا زوج جوان را به دلیل اختلاف با مستاجر تیراندازی کرد

این زوج جوان اخیراً برای ازدواج نامزد کرده بودند.

یک صاحبخانه در کانادا زوج جوانی را که در ساختمان او زندگی می‌کردند، به دلیل اختلافات ظاهری مسکن، قبل از تیراندازی پلیس به قتل رساند. مطابق با ABC Newsپلیس همیلتون اعلام کرد که این مرد 57 ساله، مستاجرانی به نام «کاریسا مک دونالد»، 27 ساله، و «آرون استون»، 28 ساله، عصر شنبه در بیرون خانه ای در استونی کریک، انتاریو، به ضرب گلوله کشته است. این زوج توسط پلیس که آنها را “قربانیان واقعاً بی گناه” توصیف کرد، جسد پیدا کردند.

طبق گزارش، گروهبان کارآگاه همیلتون، استیو برزویک، گفت که این دو در حال فرار از محل سکونت بودند که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. وی افزود: این یک حادثه بسیار غم انگیز است.

پلیس اعلام کرد که این زوج زیرزمین خانه ای متعلق به مردی 57 ساله را که در طبقه بالا زندگی می کرد اجاره کرده اند. این زوج جوان اخیراً برای ازدواج نامزد کرده بودند. در حالی که خانم مک دونالد دستیار آموزشی بود، آقای استون یک برقکار بود.

همچنین بخوانید | برنامه‌نویس 20 ساله از ایندور اسمی جین برنده چالش دانش‌آموزی اپل سوئیفت شد.

پلیس جزئیات کاملی از آنچه منجر به تیراندازی غم انگیز شد فاش نکرد زیرا تحقیقات هنوز ادامه دارد. با این حال، آنها گفتند که اختلاف مالک و مستاجر شامل “پرداخت اجاره از دست رفته” نیست.

پلیس گفت: “نشانه اولیه این است که به نظر می رسد نوعی اختلاف در مورد وضعیت خانه وجود داشته باشد.”

مطابق با نیویورک پستصاحبخانه که نامش فاش نشد، با ورود پلیس خود را در خانه سنگر گرفت و خود را به چندین سلاح گرم که به نام او ثبت شده بود مسلح کرد، زیرا مذاکره کنندگان چندین ساعت سعی داشتند او را متقاعد کنند که به طور مسالمت آمیز تسلیم شود.

با این حال، مظنون به یک خودروی زرهی پلیس تیراندازی کرد و سپس چندین بار به سمت پلیس در صحنه تیراندازی کرد. مأموران سپس با شلیک به صاحبخانه برخورد کردند و سپس در صحنه مرگ اعلام شد. اکنون شش بازپرس و چهار بازپرس پزشکی قانونی برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده اند.