پلیس در مورد اعتقادات تیرانداز در مرکز خرید تگزاس گمانه زنی می کند – RT World News

مائوریسیو گارسیا، مرد مسلحی که روز شنبه در یک مرکز خرید آلن، تگزاس تیراندازی کرد، ممکن است انگیزه افراط گرایان بوده باشد.برتری طلب سفید پوستمنابع انتظامی روز یکشنبه ادعا کردند که این باورها. این مرد 33 ساله از یک تفنگ AR-15 برای کشتن هشت نفر و مجروح کردن هفت نفر دیگر در آلن پریمیوم استفاده کرد، قبل از اینکه یک افسر پلیس به او شلیک کرد و او را کشت.

گارسیا”ممکن است عقاید برتری طلبی سفیدپوستان یا نئونازی داشته باشندمنابع مجری قانون با استناد به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی که ظاهراً متعلق به فرد تیرانداز است که حاوی پست‌ها و تصاویر گسترده‌ای است که از ایدئولوژی‌های افراطی خشونت‌آمیز حمایت می‌کند، به واشنگتن پست گفتند.

هیچ پیوند یا تصویری از آن پروفایل ها برای مشاهده عمومی بازتولید نشده است، و مشخص نیست که آیا واقعاً متعلق به تیرانداز است یا خیر، زیرا این حساب ها هیچ «دوست» یا «لایک» نداشتند که آنها را به هیچ یک از اعضای خانواده یا آشنایان گارسیا گره می زد. دیگران این سوال را مطرح کرده اند که چرا گارسیا، مردی اسپانیایی تبار که والدینش انگلیسی صحبت نمی کنند، از عقاید برتری طلبانه سفیدپوستان حمایت می کند.


آخرین تیراندازی دسته جمعی آمریکا پنج کشته بر جای گذاشت

یک وصله روی جلیقه تاکتیکی گارسیا با حروف RWDS به معنای «جنگ مرگ جناح راست» تفسیر شده است، که گفته می‌شود مخفف رایجی است که در میان گروه‌های افراطی استفاده می‌شود، اگرچه تصاویر جسد تیرانداز در صحنه هیچ وصله‌ای را نشان نمی‌دهند. همان منابع ادعا کردند که گارسیا به چندین سلاح مسلح بود و پنج سلاح دیگر در ماشین خود داشت و او به هفت خشاب تفنگ مجهز بود.

کن پکستون، دادستان کل تگزاس، شخصیت تیرانداز را زیر سوال برد.برتری طلب سفید پوست” یا “نئونازی ها“، توضیح داد که مجری قانون چنین چیزی را در طی یک جلسه توجیهی شنبه به او نگفته بود.

اعتقاد بر این است که یک خالکوبی روی دست گارسیا نشان‌دهنده لوگوی شهر دالاس است، که منابع مجری قانون به نیوزمکس گفتند که ممکن است نشان‌دهنده دخالت احتمالی باند، به‌ویژه یک باند زندانی به نام انفجار Puro Tango باشد. با این حال، گارسیا سابقه جنایی قابل توجهی ندارد و تصور نمی شود مدتی را در زندان گذرانده باشد.

ما در واقع چیز زیادی نداریمبرایان هاروی، رئیس پلیس آلن، روز یکشنبه به آسوشیتدپرس، از طریق شواهد، تایید کرد.

گارسیا، یک نگهبان امنیتی که معمولاً با پدر و مادرش زندگی می کرد، گزارش شده است که در زمان تیراندازی در هتلی با اقامت طولانی در منطقه زندگی می کرد. منابع مجری قانون به رسانه های محلی گفتند که او در سال 2008 در ارتش خدمت کرده بود تا “به دلیل نگرانی های مربوط به سلامت روانی از کار برکنار شود”. همسایه ها رفتار او را چنین توصیف کردند:بسیار غیر معمول

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: