پلیس به مظنون تیراندازی کرد و به طور تصادفی دختر 14 ساله را کشت – RT World News

یک دختر نوجوان توسط یک افسر پلیس لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ظاهراً به اشتباه با یک گلوله ولگرد مورد اصابت قرار گرفت، زیرا مجریان قانون تلاش کردند یک مظنون خشن را در یک فروشگاه بزرگ دستگیر کنند.

به گفته پلیس، این دختر 14 ساله که از سوی مقامات نامی برده نشده است، صبح روز پنجشنبه در حالی که داخل رختکن فروشگاه بود، پس از شلیک یک افسر اسلحه خدماتی خود به سمت مردی که گفته می شود به یک مشتری حمله کرده بود، هدف گلوله قرار گرفت. مظنون نیز در صحنه مورد اصابت قرار گرفت و مرگ او اعلام شد و قربانی زن برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. “صدمات متوسط ​​تا جدی” به گفته مقامات آتش نشانی لس آنجلس.

همانطور که افسران با مظنون تماس گرفتند و [the shooting] اتفاق افتاد، یکی از گلوله‌های افسر به دیواری که پشت مظنون بود نفوذ کرد، آن سوی دیوار یک اتاق رختکن بود. این وزارت در بیانیه ای اعلام کرد. «افسران [searched] اتاق رختکن و یک قربانی زن 14 ساله را پیدا کردند که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

افسران می گویند که آنها در حدود ساعت 11:45 صبح به وقت محلی به تماس حمله پاسخ دادند و بلافاصله پس از رویارویی با مظنون در داخل فروشگاه آتش گشودند.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه چیزی باعث تیراندازی شده است. دومینیک چوی، دستیار رئیس لس آنجلس تأیید کرد که مظنون سلاح گرم به همراه نداشته است، اگرچه گفته است که او یک سلاح گرم به صدا درآورده است. “قفل کابلی فولادی یا فلزی” به عنوان یک سلاح چوی همچنین توضیح داد که از منظر افسری که به نوجوان تیراندازی کرد، “شما نمی توانید اتاق های رختکن را ببینید و فقط مانند یک دیوار مستقیم به نظر می رسد.”

میشل مور، رئیس پلیس، که در زمان تیراندازی در خارج از شهر بود، این حادثه را اعلام کرد “ویرانگر و غم انگیز” در نظراتی به لس آنجلس تایمز، بیان کرد که هیچ افسر پلیسی در آمریکا وجود ندارد که بخواهد چنین شرایطی رخ دهد.»

در تلاش برای شفافیت کامل، رئیس افزود که فیلم دوربین بدنه افسران پاسخگو و همچنین ویدئوهای امنیتی فروشگاه و ارتباطات رادیویی پلیس مربوطه جمع آوری و در روز دوشنبه برای عموم منتشر خواهد شد.

به گفته رئیس این سازمان، ویلیام بریگز، یک کمیسیون غیرنظامی که وظیفه بررسی تیراندازی‌های پلیس را بر عهده دارد و مشخص می‌کند که آیا آنها موجه هستند یا خیر، تحقیقات کاملی را در مورد این پرونده انجام خواهند داد. وزارت دادگستری کالیفرنیا نیز مجاز به انجام بررسی های مشابه است، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا پرونده به مقامات ایالتی ارجاع شده است یا خیر.

بیشتر بخوانید: تیراندازی در قلب هالیوود