پس از ورود بسکتبال به حیاط مرد، والدین کودک 6 ساله در آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

پس از ورود بسکتبال به حیاط مرد، والدین کودک 6 ساله در آمریکا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

رابرت لوئیس سینگلتری روز پنجشنبه خود را به مقامات تسلیم کرد.

مردی در کارولینای شمالی که متهم به تیراندازی به یک دختر بچه شش ساله و والدینش پس از غلتیدن توپ بسکتبال به حیاط خانه اش بود، دستگیر شد. این بی بی سی گفت که رابرت لوئیس سینگلتری، 24 ساله، عصر پنجشنبه پس از دو روز تعقیب و گریز، خود را به مقامات تسلیم کرد. این منبع افزود: در حالی که دختر و مادرش ترخیص شده اند، پدر همچنان در شرایط وخیم در بیمارستان است. این نشریه همچنین در گزارش خود گفت که مجردی با چهار فقره تلاش برای قتل درجه یک روبرو است.

پلیس همچنین در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن اتهامات جدید است – دو مورد حمله با سلاح مرگبار به قصد کشتن و یک مورد نیز داشتن سلاح گرم توسط یک جنایتکار.

CNN با همسایه های سینگلتری صحبت کرد و آنها گفتند که این حادثه روز سه شنبه زمانی رخ داد که یک توپ بسکتبال به حیاط خانه او غلتید. مرد سر بچه هایی که برای بازیابی آن رفتند فریاد زد.

یکی از بچه ها به پدرش گفت که بعد به خانه سینگلتری رفت و با او روبرو شد. همسایه ها به این نشریه گفتند: «از دشنام دادن به بچه ام دست بردارید، اگر مشکلی دارید پیش من بیایید و ما می توانیم آن را حل کنیم.

مجردی سپس به داخل خانه اش رفت و با اسلحه بیرون آمد و تیراندازی کرد. در این حادثه یک دختر 6 ساله به همراه پدر و مادرش مجروح شدند.

جاناتان رابرتسون یکی از همسایگانش به او گفت: “ما هرگز انتظار نداشتیم که کسی اسلحه ای را بین آن همه بچه بشکند. منظورم این است که این دیوانه بود.” CNN وابسته WBTV.

این دختر شش ساله گفت که گلوله به گونه او اصابت کرده است. او به کانال تلویزیونی گفت: «من نتوانستم به موقع داخل شوم، بنابراین او از پشت به پدرم شلیک کرد.

مادر دختر اشلی هیلدربراند گفت CNN که پزشکان ترکش های گلوله را از گونه دخترش خارج کردند. او گفت که آنها کاری به بازی بسکتبال ندارند و افزود که خانواده در بیرون کباب بودند و دخترش دوچرخه سواری می کرد.