مدیر عامل Clearlink از کارمند خود به خاطر فروش سگ خانواده برای بازگشت به دفتر تمجید کرد و با واکنش شدید روبرو شد

مدیر عامل Clearlink از کارمند خود به خاطر فروش سگ خانواده برای بازگشت به دفتر تمجید کرد و با واکنش شدید روبرو شد

جیمز کلارک مدیر عامل Clearlink.

جیمز کلارک، مدیر اجرایی شرکت Clearlink مستقر در یوتا، به دلیل تمجید از کارمندی که مجبور شد سگ خانواده اش را برای بازگشت به دفتر شرکت بفروشد، در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است.

او در ویدئویی که به صورت آنلاین در حال انجام است، گفت که به اندازه کافی از کارمندانی که در مورد قانون جدید بازگشت به دفتر ناله می کنند، ناله می کند. در 3 آوریل، او یک ایمیل به کارکنان شرکت ارسال کرد و از آنها درخواست کرد که اگر در 50 مایلی دفتر مرکزی جدید شرکت در دراپر زندگی می کنند، از 17 آوریل چهار روز در هفته از دفتر کار کنند. به گفته VICE، بسیاری از کارمندان از تصمیم او غافلگیر شدند، با توجه به اینکه مدیرعامل اخیراً از طریق ایمیل اعلام کرده بود که “هیچ برنامه ای” برای انجام این کار ندارد. علاوه بر این، برخی از کارمندان با این درک که شرکت “اول از راه دور” است، استخدام شده بودند.

با این حال، آقای کلارک گفت که کارکنان نمی توانند او را در جلسه ای که در آن او منطق مأموریت جدید را توضیح داد و آنها را به “انصراف بی سر و صدا” متهم کرد، “به کار” بیاورند. مدیر عامل شرکت افزود او متوجه شد که 30 کارمند لپ تاپ خود را در یک ماه باز نکرده اند. وی در ادامه با انتقاد از نویسندگان محتوا مدعی شد که آنها از هوش مصنوعی برای انجام وظایف خود استفاده می کنند. آقای کلارک در این ویدئو گفت: “من می توانم این کار را در حدود 30 دقیقه از یک روز کاری هشت ساعته انجام دهم.”

او سپس تاکید کرد که چگونه یکی از کارکنان با فروش سگ خانواده خود “فداکاری” کرد تا به سر کار بازگردد. “من فداکاری کرده‌ام، و آن‌هایی از شما که اینجا هستید فداکاری‌های زیادی کرده‌اید تا اینجا نیز باشید – برای اینکه از خانواده‌تان دور باشید. من از یکی از رهبرانمان یاد گرفتم که در بحبوحه شنیدن این پیام، (فردی) رفت. او در این ویدئو گفت.

او افزود که به عنوان “کسی که در سایر مشاغلی که ما ساخته ایم در خط مقدم حرکت انسانی حیوانات خانگی بوده است”، این خبر “قلب او را شکست”. لازم به ذکر است که آقای کلارک به مدت یک دهه به عنوان رئیس PetIQ خدمت کرده است، تجارتی که لوازم حیوانات خانگی و خدمات دامپزشکی را توزیع می کند.

علاوه بر این، مدیر عامل این سوال را مطرح کرد که آیا مادران می توانند با موفقیت بین شغل و تربیت فرزندان خود تعادل ایجاد کنند.

بسیاری از کاربران اینترنت به فرهنگ کاری سمی این شرکت اشاره کردند. یکی از کاربران در توییتر گفت: “به کارمندی که سگ را فروخته، جیمز کلارک، مدیر عامل شرکت فناوری و رسانه Clearlink، شما را با ضربان قلب اخراج می کند.”

یکی از کاربران گفت: “جیمز کلارک یک احمق است. مشکل کار از راه دور نیست، رهبری ضعیف است. به آینه نگاه کنید.”

طبق گزارش VICE، سخنگوی شرکت گفت که کل قسمت مربوط به “تجارت داخلی Clearlink” است و دستور بازگشت به دفتر به شرکت کمک می کند تا به “اهداف جمعی” خود دست یابد.