پرواز در ایالات متحده به تعویق افتاد زیرا ازدحام زنبورها به بال هواپیما می چسبند

پرواز در ایالات متحده به تعویق افتاد زیرا ازدحام زنبورها به بال هواپیما می چسبند

دسته ای از زنبورها روی بال هواپیمای دلتا ایرلاینز جمع شدند.

بر اساس گزارش CBS News، انبوهی از زنبورها در روز چهارشنبه در بال هواپیمای دلتا در ایالات متحده جمع شده بودند که باعث شد پرواز چند ساعت به تاخیر بیفتد زیرا پرسنل سعی داشتند حشرات را متقاعد کنند تا وزوز کنند.

داده های پرواز نشان می دهد که هواپیما در ابتدا قرار بود ساعت 12:25 بعد از ظهر به وقت شرقی از هیوستون به مقصد آتلانتا حرکت کند اما به دلیل ازدحام زنبورها تا حدود ساعت 4:30 بعد از ظهر به تعویق افتاد.

به محض کشف زنبورها، یکی از مسافران هواپیما شرح مفصلی از اتفاقات رخ داده در توییتر منتشر کرد، از جمله پیشنهاد تماس با یک زنبوردار برای خارج کردن حشرات از منطقه.

“پرواز من که هیوستون را ترک می کنم به تعویق افتاده است زیرا زنبورها روی نوک یکی از بال ها جمع شده اند. آنها به ما اجازه نمی دهند تا زمانی که زنبورها را از بین ببرند سوار شویم. اما چگونه این اتفاق می افتد؟ آیا آنها بال را ترک نمی کنند وقتی که ما در آوردن؟” انجلی انجتی یکی از مسافران در توییتی گفت. او همچنین تصویری از زنبورهای چسبیده به بال هواپیما را به اشتراک گذاشت.

او ادامه داد: “مامور دروازه به تازگی اعلام کرد که دارند کسی را می‌خواهند که به زنبورها نگاه کند. چه کسی؟ آیا ما به یک متخصص زنبور برای شناسایی ملکه و حذف او نیاز نداریم و بقیه دنبال نمی‌شوند؟”

بنا بر گزارش‌ها، شرکت هواپیمایی چندین تدابیر را در نظر گرفته است، از جمله درمان آفات و تماس با زنبوردار، زیرا مطمئن نبود که زنبورها پس از بلند شدن هواپیما فرار کنند یا خیر.

به گفته خانم نجتی، خلبان بعداً در مورد این موضوع به روز رسانی کرد – که به گفته خانم انجتی، هرگز با زنبوردار تماس گرفته نشد، زیرا آنها اجازه نداشتند هواپیما را لمس کنند و کنترل آفات مجاز به اسپری کردن هواپیما نبود. او افزود: “ببینم یک زنبوردار که بال هواپیما را می شکند، اتفاق مهمی در زندگی من خواهد بود. رها کردن این موضوع کار سختی است. ناامیدی واقعی است.”

او در توییت دیگری گفت: “سعی کردم اگزوز خودرو را در نوک بال باد کنم. زنبورها تحت تاثیر قرار نگرفتند.”

مسافر همچنین گفت که بسیاری از مردم از تاخیر پرواز بداخلاق و ناامید شده اند. «کاش می‌شنیدید که مردم اینجا تلفنی می‌شنیدند که می‌گویند چرا پرواز ما به تأخیر افتاده است».

او گفت: “اوهوم. تمام خدمه پرواز از هواپیما خارج شدند. دلتا تصمیم گرفت دروازه ما را به پرواز دیگری بدهد. به محض اینکه موتور هواپیمای ما روشن شد، زنبورها رفتند!!! تنها کاری که دلتا انجام می داد این بود که هواپیما را روشن کند.” اضافه.

به گفته یکی از سخنگویان دلتا، زنبورها در حالی که هواپیما بدون مسافر از دروازه عقب رانده شد، پرواز کردند. “باور کنید یا نه، پرواز دلتا 1682 از هیوستون-بوش به آتلانتا بعد از ظهر امروز پس از اینکه یک گروه دوستانه از زنبورهای عسل می خواستند با بال هواپیماهای ما خرید کنند، با تاخیر انجام شد، بدون شک آخرین اخبار در مورد شرایط پرواز را در این فرودگاه به سی‌بی‌اس نیوز گفت.