پخش کننده سوئدی به خروج توییتر – RT World News می پیوندد

رادیو Sveriges گفت که برچسب “با بودجه عمومی” مدیر عامل ایلان ماسک دلیل ترک این پلتفرم نبوده است.

پخش عمومی رادیو Sveriges اعلام کرده است که توییتر را ترک می کند و در یک پست وبلاگی در روز سه شنبه توضیح داد که شنوندگانش دیگر از این پلت فرم استفاده نمی کنند.

مخاطب به سادگی مکان های دیگری را برای حضور انتخاب کرده است. و بنابراین، رادیو Sveriges اکنون انتخاب می کند که آخرین حساب های باقی مانده را غیرفعال یا حذف کندرئیس رسانه های اجتماعی این شرکت، کریستین گیلینگر، نوشت.

برای مدت طولانی، رادیو Sveriges حضور خود در توییتر را از اولویت خارج کرده استاو با استناد به گزارش بنیاد اینترنت در سال 2022 با عنوان «سوئدی‌ها و اینترنت» توضیح داد که نشان می‌دهد تنها 7 درصد سوئدی‌ها روزانه از توییتر استفاده می‌کنند، در حالی که 53 درصد از فیس‌بوک و 48 درصد از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

گیلینگر خاطرنشان کرد که این شرکت همچنین Twitch و Snapchat را ترک کرده و حتی تعامل در فیس بوک محبوب تر را کاهش داده است، و توضیح داد که زمان و منابع محدود به این معنی است که پخش کننده مجبور است “همیشه انتخاب کنید و کنار بگذارید


ماسک توییتر را به سمت امور مالی سوق می دهد

در واقع، در شش سال گذشته، بسیاری از حساب‌های کانال‌های آن غیرفعال بوده‌اند، اگرچه برخی از فعالیت‌ها در اتاق‌های خبر قابل مشاهده است. پیش رفتن، “اکثر حساب ها” متعلق به شرکت حذف خواهد شد، در حالی که برخی از آنها به عنوان غیرفعال فهرست می شوند و در صورت تمایل کارکنان می توانند در پلت فرم باقی بمانند. Sveriges در سال 2009 به توییتر پیوست.

در حالی که گیلینگر تلاش اخیر توییتر برای برچسب زدن پخش‌کننده‌های عمومی غربی به عنوان رسانه‌های مورد حمایت دولت را در تصمیم شرکتش مقصر نمی‌داند، او اذعان کرد:تلاطم اخیردر غول رسانه های اجتماعی، نشان می دهد که کاهش چشمگیر کارکنان توییتر می تواند بازیگران بد را قدرتمند کند.

ما معتقدیم که در بلندمدت ممکن است بر توانایی شرکت برای مدیریت، به عنوان مثال، حساب‌های جعلی، ربات‌ها و اطلاعات نادرست تأثیر بگذارد.او گفت، و توضیح داد: «اینها عواملی هستند که وقتی اکنون تصمیم می‌گیریم در این پلتفرم غیرفعال باشیم، تأثیر می‌گذارند.»

بزرگ‌ترین شرکت رادیویی سوئد به شبکه‌های خبری آمریکایی PBS و رادیو ملی عمومی ملحق شد که هر دو در هفته گذشته با استناد به تصمیم مدیرعامل ایلان ماسک مبنی بر برچسب زدن حساب‌های خود از توییتر، خروج خود را از توییتر اعلام کردند.رسانه های دولتی” یا “رسانه های مورد حمایت دولت” خروجی کانادایی CBC روز دوشنبه پس از دریافت برچسب مشابهی به خروج پیوست.

با این حال، در اروپا، حساب های تحت تأثیر از جمله بی بی سی با عنوان «با بودجه عمومی،” به جای “با بودجه دولت“، و به نظر نمی رسید این نامگذاری برای پخش کننده سوئدی آزاردهنده باشد. “بر اساس تعریف فعلی، این توصیف درستی از نحوه تامین مالی رادیو سوئد استگیلینگر گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: