پاسخ اندرو تیت به اتهامات دستکاری

اندرو تیت در ماه آوریل از زندان آزاد شد و در حصر خانگی قرار گرفت.

اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی رسانه های اجتماعی، که با اتهامات قاچاق انسان و تجاوز جنسی در رومانی مواجه است، مصاحبه ای آتشین با او انجام داده است. اخبار بی بی سی که در آن او اتهامات دستکاری عاطفی برای منافع مالی را رد کرد.

تریستان تیت و اندرو تیت هر دو از زندان آزاد شدند و در ماه آوریل، سه ماه پس از بازداشت خانگی در اواخر دسامبر به ظن قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایت سازمان‌یافته، تحت بازداشت خانگی قرار گرفتند. برادران تیت به همراه دو مظنون دیگر بارها این اتهامات را رد کرده اند و هیچ یک از آنها رسماً متهم نشده اند.

در حال حاضر، در آخرین مصاحبه با بی بی سیکه در خانه آقای تیت در بخارست اتفاق افتاد، کیک بوکسور سابق دامن زدن به فرهنگ زن ستیزی را انکار کرد و از شهرت خود دفاع کرد. او شهادت زنانی را که در تحقیقات فعلی او را به تجاوز و بهره کشی متهم کرده اند، رد کرد. و او حتی زن دیگری را که در اوایل سال جاری به طور ناشناس توسط این شبکه با او مصاحبه کرده بود، توصیف کرد و گفت که او توسط این رسانه اختراع شده است. بی بی سی.

زن مورد بحث که با نام مستعار سوفی استفاده می‌شود، ادعا کرد که به دنبال آقای تیت به رومانی رفته و معتقد است که او عاشق اوست. او ادعا کرد که در آنجا، ظاهراً برای کار با وب‌کم و خالکوبی نام آقای تیت روی بدنش تحت فشار قرار گرفته است.

وقتی از آقای تیت در مورد شهادت سوفی سؤال شد، او گفت بی بی سی لوسی ویلیامسون: “من به عنوان یک رسانه قدیمی به شما لطف می کنم و با صحبت کردن با شما به شما اهمیت می دهم. و اکنون به شما می گویم این سوفی که بی بی سی اختراع کرده است و چهره ای ندارد. هیچ کس نمی داند او کیست. است. می دانم».

همچنین بخوانید | ولیعهد اردن در مراسمی باشکوه با معمار سعودی ازدواج کرد

علاوه بر این، در این مصاحبه، از آقای تیت در مورد نگرانی‌های مدافعان حقوق از جمله مدیر اجرایی بحران تجاوز جنسی در انگلستان و ولز پرسیده شد، که گفت او “عمیقاً نگران ایدئولوژی خطرناک فرهنگ تجاوز جنسی زن‌ستیزانه است که آقای تیت گسترش می‌دهد.” آقای تیت این اتهامات را “آشغال مطلق” خواند و بعدا گفت که “کاملاً ناصادقانه” است که “تظاهر کند” تماشاگرانش تأثیرات مضری بر جوانان دارند.

او گفت: “من کار سخت، نظم و انضباط را موعظه می کنم. من یک ورزشکار هستم، من مبارزه با مواد مخدر را تبلیغ می کنم، من دین را تبلیغ می کنم، من موعظه نمی کنم الکل ندارم، من هیچ جنایتی را تبلیغ نمی کنم. من با تک تک مشکلات جامعه مدرن مخالف هستم.”

آقای تیت همچنین پیشنهاد کرد که برخی از نظرات او خارج از چارچوب یا به عنوان “شوخی” بوده است – از جمله یک بحث ویدیویی که در آن او اظهار داشت که بخش های صمیمی یک زن متعلق به شریک مردش است. او گفت: “نمی‌دانم متوجه می‌شوید که طعنه چیست یا نه. نمی‌دانم می‌دانید که زمینه چیست یا نه. نمی‌دانم متوجه می‌شوید که محتوای طنز چیست.”

همچنین بخوانید | پلیس: صاحبخانه در کانادا زوج جوان را به دلیل اختلاف با مستاجر تیراندازی کرد

خانم ویلیامسون سپس از آقای تیت در مورد نسخه قبلی دانشگاه Hustlers سوال کرد و اظهار داشت که آقای تیت کار خود را در آنجا اینگونه توصیف کرده است: “با یک دختر ملاقات کنید، چند قرار ملاقات بروید، با او بخوابید، او را مجبور کنید تا آنجا عاشق من شود. او هر کاری که من می‌گویم انجام می‌دهد و سپس او را روی یک وب‌کم می‌برد تا بتوانیم با هم ثروتمند شویم.» در توضیحی که بعداً حذف شد. وقتی در مورد آن سؤال شد، آقای تیت پاسخ داد: “من هرگز این را نگفته ام”.

“من واقعاً یک نیروی خوب در جهان هستم. شاید شما هنوز این را نفهمیدید، اما در نهایت خواهید فهمید. و من واقعاً معتقدم که تحت دستور خدا برای انجام کارهای خوب عمل می کنم و می خواهم جهان را بهتر کنم. محل.” او گفت.

قابل توجه است، مطابق با بی بی سی، برادران تیت اکنون در ششمین و آخرین ماه خود تحت کنترل قضایی در این تحقیقات هستند. انتظار می رود ظرف چند هفته آینده هر گونه کیفرخواست صادر شود.