اسقف ایتالیایی خواستار عدم بازدید از مجسمه “خون گریان” شد – RT World News

مجسمه مریم در شهری در نزدیکی رم در سال های اخیر جمعیت زیادی از تماشاگران را به خود جلب کرده است.

یک اسقف کاتولیک در ایتالیا از نمازگزاران خواسته است که در مراسمی برای تماشای مجسمه مریم باکره که گفته می شود اشک خون ریخته است شرکت نکنند و گفت که کلیسا همچنان در حال بررسی است. “فوق طبیعی” ادعاهای مربوط به نماد

اسقف مارکو سالوی از اسقف سیویتا کاستلانا، واقع در 65 کیلومتری شمال رم، در بیانیه‌ای مطبوعاتی که روز پنجشنبه منتشر شد، از مردم خواست تا از تماشای مجسمه موسوم به مدونای ترویگنانو خودداری کنند و به تحقیقات در حال انجام در این مجسمه اشاره کرد. موضوع.

«با توجه به پدیده‌های ماوراء طبیعی ادعایی در ترویگنانو رومانو، به شما اطلاع می‌دهم که کمیسیون اسقف نشین، که توسط من و مسئول آن تشکیل شده است، همچنان در تلاش است تا… به یک قضاوت کلی و قطعی از سوی کلیسا دست یابد.» اسقف در مورد مجسمه گفت.


واتیکان قبطی هایی را که توسط داعش سر بریده شده بودند به عنوان شهید به رسمیت می شناسد

سالوی ادامه داد که کاتولیک ها نباید “تشکیل جلسات عمومی … که این تصور یا اطمینان را ایجاد می کند که کلیسا حقایق ترویگنانو را تأیید کرده است.” اضافه كردن به مؤمنان توصیه نمی‌شود تا زمانی که مقامات مسئول اعلام نکرده‌اند در چنین رویدادهایی شرکت کنند.»

بنا به گزارش رسانه های محلی، مجسمه ترویگنانو متعلق به زنی 53 ساله به نام جیزلا کاردیا است. “فالگوی خودخوان” که ماهانه رویدادهایی را برای نشان دادن نیم تنه ظاهراً فراطبیعی برگزار می کند.

علیرغم تحقیقات مداوم پلیس در پی شکایات در مورد مجسمه – و همچنین دستور تخریب پناهگاه ساخته شده برای تماشای کاردیا – او گفت که او “یک اینچ تکان نمی خورد” و به میزبانی رویدادها ادامه خواهد داد. او طی پنج سالی که از شروع به برگزاری این گردهمایی ها می گذرد، طرفداران قابل توجهی پیدا کرده است، جایی که او اغلب به «شور» به تماشاگران اشاره می کند، مانند اشک های قرمز خونی که ادعا می شود از مجسمه مریم باکره تراوش می کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: