پارس سگ ها در بریتانیا به صاحبان کمک می کنند تا از آتش سوزی ویرانگر خانه در نیمه شب فرار کنند

پارس سگ ها به صاحبان کمک می کنند تا از آتش سوزی ویرانگر خانه در نیمه شب فرار کنند

تحقیقات برای مشخص شدن علت آتش سوزی انجام خواهد شد.

سگ‌های خانگی پس از روشن شدن خانه‌ای در نیمه‌شب روز شنبه در اسکس بریتانیا، جان صاحبشان را نجات دادند. با توجه به الف مترو گزارش، یک زن و شوهر موفق شدند از شعله های آتش بزرگی که پس از بیدار شدن توسط دو چیهواهوا خانه آنها را فرا گرفت، فرار کنند.

همسایه ای گفت بی بی سیکه آنها از خواب بیدار شدند تا زوجی را که در خانه با دو حیوان خانگی خود در باغ زندگی می کنند، پیدا کنند. آنها با یک انفجار از خواب بیدار شدند و “از پنجره به بیرون نگاه کردند تا دریای پرتقال را ببینند”.

آنها گفتند: «این کاملاً وحشتناک بود – اصطبل ها پر از دود شده بود، اسب ها ترسیده بودند و ما مجبور شدیم آنها را از میان دود و دمیدن اخگر هدایت کنیم. آنها در این شرایط واقعاً خوب بودند، اما مشخصاً از آنچه در حال رخ دادن بود آسیب دیدند زیرا همه جا چراغ های آبی بود، آتش بود و هوا تاریک بود.»

آتش نشانان کمی قبل از ساعت 2:45 بامداد به محل حادثه در جاده دانمو فراخوانده شدند و توانستند آتش را خاموش کنند. مدیر ایستگاه گفت: آتش از یک ساختمان بیرونی شروع شد و به پشت بام خانه سرایت کرد.

تری ماهر، مدیر ایستگاه، گفت: «در ساعات اولیه صبح امروز با پارس سگ‌هایشان به صاحبان آتش‌سوزی هشدار داده شد. آتش سوزی از یک ساختمان بیرونی در پشت ملک شروع شد و به سرعت به پشت بام خانه سرایت کرد.

خدمه بسیار سخت کار کردند، به خصوص به دلیل محدودیت منابع آب، و کار فوق العاده ای در نجات اموال و اسب هایی که در اصطبل نزدیک بودند انجام دادند. همچنین می‌خواهم از خدمات آتش‌نشانی فرودگاه استانستد که توانسته ما را حمایت کند، تشکر کنم.»

این خانه به دلیل آسیب دیدگی غیر قابل سکونت باقی مانده است. تحقیقات برای مشخص شدن علت آتش سوزی انجام خواهد شد.