پادشاه چارلز سوم در کلیسای وست مینستر تاج گذاری کرد

چارلز سوم پادشاه بریتانیا در کلیسای وست مینستر تاجگذاری کرد

جماعتی متشکل از 2200 نفر از پادشاه چارلز استقبال کردند

لندن:

پادشاه چارلز سوم روز شنبه در کلیسای وست مینستر، در یک مراسم مذهبی رسمی که قدمت آن تقریباً به هزار سال پیش می‌رسد، به عنوان پادشاه بریتانیا تاجگذاری کرد.

پادشاه و همسرش، کامیلا، همسر ملکه، از کاخ باکینگهام به ابی وست مینستر – مسافتی 2.2 کیلومتری – با سرعتی باشکوه در اتوبوس ایالتی Diamond Jubilee با تاج طلایی که برای ملکه الیزابت دوم در سال 2017 سفارش داده شده بود، رفتند. 2012.

پادشاه از درب بزرگ غربی صومعه وارد شد. او در حالی که به آرامی پشت سر همسرش کامیلا از کلیسا عبور می کرد، ردای بلند قرمز تیره ای به تن داشت. جماعتی متشکل از 2200 نفر – متشکل از سران دولت و دولت، خانواده سلطنتی در سراسر جهان و همچنین قهرمانان جامعه از او استقبال کردند.

معاون رئیس جمهور جاگدیپ دانکهار و همسرش دکتر سودش دانکهار به نمایندگی از هند در این مناسبت تاریخی در کنار دیگر سران کشورهای مشترک المنافع نشستند.

کلیسای وست مینستر از زمان ویلیام فاتح در سال 1066، محل هر تاجگذاری بریتانیا بوده است و پادشاه چارلز سوم و همسرش ملکه کامیلا در مراسمی با مضمون «به خدمت فراخوانده شده اند» ردپای این سنت بزرگ را دنبال کردند.

این مراسم توسط اسقف اعظم کانتربری، جاستین ولبی، بزرگوار و جناب راست، با رهبران مذهبی و نمایندگان جوامع هندو، سیک، مسلمان، بودایی و یهودی که از طریق صومعه پیش از مراسم انجام می شود، انجام شد.

پادشاه چارلز سوم سوگند جدی گرفت که مردم بریتانیا را با «عدالت و رحمت» اداره کند و محیطی را ایجاد کند که در آن افراد با هر ادیان و عقاید بتوانند پس از گذاشتن دست خود بر روی کتاب مقدس آزادانه زندگی کنند. او بعداً کتاب مقدس را بوسید.

پادشاه چارلز سوم برای تاجگذاری خود، ردای مخملی زرشکی، تونیک تاج‌گذاری زرشکی و روپوش ابریشمی کرم را با شلوار نیروی دریایی سلطنتی پوشید. ردای ایالتی پادشاه از مخمل زرشکی ساخته شده است و توسط پادشاه جورج ششم در مراسم تاجگذاری در سال 1937 پوشیده شد.

ملکه کامیلا، همسر ملکه، ردایی سرمه ای پوشیده بود، این ردایی که در اصل برای ملکه الیزابت دوم در سال 1953 ساخته شده بود. زیر او لباسی بر تن دارد که توسط بروس اولدفیلد طراحی شده بود و در اتاق کار لباس بروس اولدفیلد در Battersea، لندن ساخته شده بود.

ریشی سوناک به عنوان اولین نخست وزیر هندی الاصل بریتانیا که در مراسم تاج گذاری قرائت کرد، تاریخ را ثبت کرد.

این مرد 42 ساله به عنوان اولین رئیس دولت هندو در کشور، مطابق با سنت اخیر نخست وزیران بریتانیا که در مناسبت های ایالتی قرائت می کنند، از رساله به کولسیان از عهد جدید که موضوع خدمت به دیگران را منعکس می کند، خواند.

او و همسرش آکشاتا مورتی، دختر نارایانا مورتی، بنیانگذار Infosys، راهپیمایی حاملان پرچم را رهبری کردند، زیرا پرچم اتحادیه جک بریتانیا توسط یک کادت عالی رتبه نیروی هوایی سلطنتی (RAF) به ابی منتقل شد.

سوناک در بیانیه‌ای در آستانه این رویداد تاریخی گفت: «در صومعه‌ای که تقریباً هزار سال است پادشاهان تاجگذاری می‌کردند، نمایندگان هر مذهبی برای اولین بار نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

“تاج گذاری پادشاه چارلز سوم و ملکه کامیلا لحظه غرور ملی خارق العاده ای خواهد بود. ما همراه با دوستانی از سراسر کشورهای مشترک المنافع و فراتر از آن، ماهیت پایدار سلطنت بزرگ خود را جشن خواهیم گرفت: پایداری، تعهد به وظیفه و خدمت به آن. هیچ کشور دیگری نمی تواند چنین نمایش خیره کننده ای را به نمایش بگذارد – راهپیمایی ها، مراسم مجلل، مراسم و مهمانی های خیابانی.”

با این حال، او تاکید کرد که تاجگذاری – اولین بار در 70 سال از زمان تاجگذاری ملکه الیزابت دوم در ژوئن 1953 – نه تنها یک منظره، بلکه بیان غرورآفرین تاریخ، فرهنگ و سنت است.

سنت قرون وسطایی با ارائه چارلز سوم توسط اسقف اعظم کانتربری به جماعت به عنوان “پادشاه بی شک” آغاز شد. مراسم دو ساعته در ابی با نواختن زنگ‌های ابی و رسیدن پادشاه و ملکه تازه تاج‌گذاری شده به سمت یکی دیگر از مربیان تاریخی گلد استیت اسب‌کشی به پایان می‌رسد. آخرین بار در مراسم جشن پلاتینیوم ملکه الیزابت دوم در ژوئن 2022 دیده شد و از زمان ویلیام چهارم در سال 1831 در هر تاجگذاری استفاده شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)