این قبیله دور افتاده ممکن است شاه چارلز را به عنوان “پسر خدا” پرستش کند

این قبیله دورافتاده ممکن است شاه چارلز را به عنوان

بر اساس گزارش ها، انتظار می رود بیش از 5000 نفر از اعضای قبیله تاج گذاری را جشن بگیرند.

در حالی که میلیون‌ها نفر برای تماشای تاج‌گذاری پادشاه چارلز بریتانیا در ابی وست‌مینستر لندن در روز شنبه هماهنگ می‌شوند، یک قبیله دورافتاده در کشور اقیانوس آرام جنوبی وانواتو، در حدود 500 کیلومتری نیوزلند، نیز برای تاج‌گذاری آماده شده‌اند.

طبق گزارش‌ها، روستاییان Iaohnanen و Yakel در جزیره Tanna وانواتو به اجرای رقص‌های تشریفاتی، نوشیدنی سنتی کاوا و ذبح خوک‌ها برای ادای احترام به پادشاه جدید که معتقدند پسر خدایشان است – شاهزاده فیلیپ فقید است.

برای چندین دهه، این دو روستا دوک سابق ادینبورگ را به عنوان یک شخصیت خداگونه – یک روح کوهستانی قدرتمند – پرستش می کردند که به گفته آنها در تانا متولد شد اما جزیره را ترک کرد تا به جهان سفر کند و با قدرتمندترین زن جهان ازدواج کند. ملکه الیزابت دوم.

هنگامی که شاهزاده و ملکه الیزابت برای اولین بار در سال 1974 از جزیره دیدن کردند، این اعتقاد بیشتر تقویت شد و از آن زمان این قبیله احترام عمیقی برای خانواده سلطنتی قائل بودند. مرگ او در سال 2021 با چندین روز سوگواری مشخص شد که در آن قبیله عکس‌های خانواده سلطنتی را که طی چندین دهه توسط شاهزاده به عنوان هدیه به روستا فرستاده شده بود، نمایش دادند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که روستاییان روز شنبه تصویری از شاه چارلز را از مایکل واترز، کمیسر عالی موقت بریتانیا دریافت کردند.

رئیس قبیله در سال 2021 به گاردین گفت: «خانواده پرنس فیلیپ، خانواده تانا هستند.

بر اساس گزارش ها، انتظار می رود بیش از 5000 نفر از اعضای قبیله تاج گذاری را جشن بگیرند. “این شخص واقعاً برای مردم تنا معنادار است… شما خواهید دید که بسیاری از مردم تاجگذاری شاهزاده را باور کرده و جشن می گیرند. فعالیت های زیادی وجود دارد … زنان و مردان با هم می رقصند. ABC گزارش داد، این چیز دیگری است که تاریخ انگلستان و تانا را باز می گرداند و دوستی در این جزیره را به یاد می آورد.