ویدئویی نشان می‌دهد که قاچاقچی یک کودک ۴ ساله را از بالای دیوار مرزی آمریکا و مکزیک بیرون می‌اندازد.

ویدئویی نشان می‌دهد که قاچاقچی یک کودک ۴ ساله را از بالای دیوار مرزی آمریکا و مکزیک بیرون می‌اندازد.

قاچاقچی از پسر خواست تا به بزرگسالان دیگری که قبل از او از دیوار بالا رفته بودند، بپیوندد.

از زمانی که عنوان 42 دولت ایالات متحده به پایان رسید، تعداد مهاجرانی که از مکزیک وارد این کشور شده اند، افزایش یافته است. بسیاری از مقامات فدرال از دولت جو بایدن می خواهند که افزایش سریع تعداد را بررسی کند. اما در میان همه اینها، یک فیلم دلخراش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد یک قاچاقچی پسری را از بالای دیوار مرزی آمریکا و مکزیک به ارتفاع 30 فوت پایین می آورد. ویدئوی تجسسی که هفته گذشته ضبط شد، توسط گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (USCBP) در توییتر منتشر شده است.

این فیلم قاچاقچی بالغ را نشان می‌دهد که پسر بچه‌ای را که رائول اورتیز، رئیس USCBP می‌گوید چهار ساله است، پایین می‌آورد.

“یک کودک 4 ساله توسط یک فرد ناشناس در سن دیگو، دوشنبه، از مانع مرزی پایین انداخته شد. ماموران پاسخگو و EMS که کمک های اولیه را به کودک ارائه می کنند نیز گزارش دادند که هنگام مراقبت از کودک، در نزدیکی موقعیت خود تیراندازی شده است. نکته قابل توجه، کودک است. به قاچاقچیان اعتماد نکنید! رئیس اورتیز در توییت خود گفت.

نیویورک پست گفت که قاچاقچی از کودک خواست تا به دومین کودک بزرگتر بپیوندد که اولین کسی بود که دوشنبه گذشته از دیوار عبور کرد.

چند لحظه بعد، بزرگسال دیگری در حال عبور از دیوار دیده می شود و هر چهار نفر به زودی ناپدید می شوند. اما این گروه توسط ماموران گمرک و مرزبانی دستگیر شدند که می خواستند به پسر جوان کمک کنند اما با شلیک گلوله قطع شد.

بر اساس گزارش ها، تیراندازی ها از سمت مرز مکزیک سرچشمه گرفته است و بالگرد CBP Air and Marine Operations برای ارائه حفاظت هوایی شتافته است. پست گزارش در ادامه گفت.

مایکل اسکاپکیو، سخنگوی آژانس، گفت که تلاش برای عبور از دیوار هر روز اتفاق می افتد، اما در میان کودکان در سنین پایین کمتر رایج است.