وکلای هانتر بایدن با فدرال رزرو ملاقات می کنند – CNN – اخبار RT World

گزارش شده است که وکلای پسر رئیس‌جمهور آمریکا با دادستان‌ها درباره تحقیقات جنایی در حال انتظار مذاکره کرده‌اند.

طبق گزارش ها، وکلای مدافع هانتر بایدن با مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) ملاقاتی ترتیب داده اند تا در مورد وضعیت تحقیقات جنایی پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفتگو کنند.

سی ان ان روز جمعه به نقل از منابع ناشناس آگاه گزارش داد که این نشست هفته آینده برگزار می شود و یک مقام ارشد وزارت دادگستری و همچنین دیوید وایس دادستان ایالات متحده، دادستان دلاور که از سال 2018 تحقیقات در مورد هانتر بایدن را رهبری می کند، برگزار می شود. فاکس نیوز، که این گزارش را تأیید کرد، گفت وکلای بایدن هفته‌ها پیش درخواست این ملاقات را کرده‌اند و این با ادعاهای مطرح شده در این هفته در مورد تحقیقات توسط یک افشاگر سرویس درآمد داخلی (IRS) ارتباطی ندارد.

سی‌ان‌ان گفت که دادستان‌ها دامنه تحقیقات را محدود کرده‌اند تا شامل اتهامات احتمالی برای عدم ارائه مالیات، فرار مالیاتی و اظهار نادرست در فرم فدرال برای خرید اسلحه مبنی بر اینکه او از مواد مخدر غیرقانونی استفاده نکرده است. بر اساس گزارش‌ها، ویس همچنین در حال بررسی اتهامات مرتبط با پولشویی و لابی‌گری خارجی ثبت‌نشده است.

پرونده مالیاتی حداقل تا حدی به درآمد بایدن از سرمایه گذاری در اوکراین و چین مربوط می شود. افشاگر IRS، که شناسایی نشده است و به دنبال مجوز برای شهادت به کنگره است، بر تحقیقات آژانس در مورد تخلفات مالیاتی ادعایی بایدن جوان تر نظارت کرد. بر اساس گزارش ها، افشاگر ادعا می کند که این تحقیقات توسط تضعیف شده است “ملاحظات سیاسی” و مریک گارلند، دادستان کل، کنگره را در مورد نحوه رسیدگی به این پرونده گمراه کرد.


رئیس سابق سیا از تلاش برای کمک به بایدن برای پیروزی در انتخابات 2020 خبر داد

فاکس به نقل از یک منبع گفت، هیچ نشانه ای وجود ندارد که برنامه ریزی جلسه هفته آینده وزارت دادگستری با وکیل بایدن حاکی از آن باشد که دادستان ها آماده هستند تا به زودی در مورد اتهامات وارده تصمیم بگیرند. وجود دارد “سرخوردگی فزاینده” ان‌بی‌سی نیوز روز پنجشنبه گزارش داد که در اف‌بی‌آی، زیرا بخش عمده‌ای از تحقیقات درباره اتهامات بایدن در سال گذشته به پایان رسید. این گزارش می افزاید که IRS بخشی از تحقیقات خود را بیش از یک سال پیش به پایان رسانده است.

گزارش بمب گذاری نیویورک پست در مورد ادعای نفوذ خارجی توسط خانواده بایدن در اکتبر 2020، تنها سه هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد. این گزارش بر اساس مکاتبات موجود بر روی یک کامپیوتر لپ‌تاپ بود که هانتر بایدن در تعمیرگاهی در دلاور رها کرده بود.

مایک مورل، رئیس سابق سیا اخیراً در شهادت کنگره اعتراف کرد که مبارزات انتخاباتی جو بایدن در ایجاد نامه ای سرگشاده – با امضای 51 مقام اطلاعاتی سابق – که ادعا می کرد ادعاهای هانتر بایدن نقش داشته است. “عناصر کلاسیک یک عملیات اطلاعاتی روسیه.” مورل، که اذعان داشت که می‌خواهد به جو بایدن در انتخاب شدن کمک کند، گفت که این نامه توسط آنتونی بلینکن، کارمند ستاد انتخاباتی بایدن، وزیر خارجه کنونی ایالات متحده، ارسال شده است. رسانه ها و کمپین بایدن از این نامه برای بی اعتبار کردن گزارش پست استفاده کردند که توسط فیس بوک بر اساس یک هشدار اطلاعات غلط FBI سانسور شده بود.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: