وزیر دفاع استرالیا “آسیب دیده” از توئیت بد در دادگاه پیروز شد – RT World News

رئیس دفاع استرالیا ده‌ها هزار دلار غرامت دریافت کرد که ادعا کرد یک پست شش کلمه‌ای توییتر باعث “آسیب و ناراحتی” عمیق او شده است و قاضی حکم داد که این توییت توهین آمیز است.

یک دادگاه استرالیایی روز چهارشنبه با پرداخت 25000 دلار (35000 دلار استرالیا) به پیتر داتون وزیر دفاع به دلیل پست کوتاه توییتر موافقت کرد که بسیار کمتر از حداکثر سقف مجاز قانون است، زیرا قاضی تشخیص داد که این مقام افترا شده است، اما نه به گونه ای که زندگی روزمره او را تحت تاثیر قرار داد.

اگرچه توییت مورد بحث “بدون شک یک توهین جدی بود” داتون او مدعی نشد که به دلیل انتشار این توییت یا حتی این که صدمه و ناراحتی او تا تاریخ دادگاه ادامه داشته است، عواقب جدی‌تری را متحمل شده است.» قاضی ریچارد وایت در حکم خود گفت.

بیشتر بخوانید: “به طرز مسحور کننده ای بی سر و صدا”: رئیس دفاع استرالیا به دلیل تلاش های وحشتناک برای ضربه زدن به همتای کره ای کباب شد (ویدئو)

توییتی که ابتدا در فوریه توسط شین باززی، فعال مهاجرت ارسال شد و بعداً توسط یکی از کارکنانش به داتون نشان داده شد، توییتی که از آن زمان حذف شد، وزیر را محکوم کرد. “عذرخواهی تجاوز جنسی.” این فعال در سال 2019 مقاله ای را به اشتراک گذاشت که در آن از داتون نقل شده است که برخی از پناهندگانی که ادعا می کنند قربانی تجاوز جنسی هستند صرفا “آزمودن آن،” نشان می دهد که آنها برای دریافت پناهندگی در استرالیا دروغ می گویند.

در حالی که داتون خاطرنشان کرد که با آن آشنا بود “سرسخت سیاست،” او گفت که توییت مورد بحث او را ترک کرد “عمیقا آزرده خاطر” که یک دعوی قضایی در دستور کار بود.

بزی، به نوبه خود، در توییت دیگری در بعدازظهر چهارشنبه – این یکی کمی طولانی تر از شش کلمه – با ناامیدی به این حکم واکنش نشان داد.

“ما از نتیجه بسیار ناامید هستیم. ما برای بررسی گزینه های خود زمان می گذاریم. از همه شما برای حمایت و همبستگی شما سپاسگزارم.» این فعال نوشت و افزود “از شما می خواهم که لطفاً در این زمان به حریم خصوصی من احترام بگذارید.”

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید