همزمان با افزایش قبوض خواربار، زنی به کودک نوپا جیرجیرک می دهد تا نیازهای تغذیه ای خود را برآورده کند.

همزمان با افزایش قبوض خواربار، زنی به کودک نوپا جیرجیرک می دهد تا نیازهای تغذیه ای خود را برآورده کند.

جیرجیرک منبع خوبی از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی محسوب می شود.

زنی در کانادا از تغییر تکان دهنده در رژیم غذایی نوزادش برای کاهش قبض مواد غذایی خانواده خبر داد. نویسنده تیفانی لی گفت خودی که جیرجیرک را به رژیم غذایی کودک نوپا 18 ماهه خود اضافه کرده است. او گفت که این کار را برای رفع نیازهای تغذیه ای فرزندش انجام داده است. هزینه های زندگی در چندین نقطه جهان به دلیل تحولات اقتصادی افزایش یافته است، در حالی که دستمزد مردم ثابت مانده است. بسیاری از آنها برای سرپا ماندن تغییراتی از جمله کاهش هزینه ها انجام داده اند. اما تصمیم خانم لی خیلی ها را شوکه کرده است.

“به عنوان یک نویسنده مواد غذایی، من همیشه از آن دسته افرادی بوده ام که هر چیزی را امتحان می کنم – از جمله حشره خواری، در غیر این صورت به عنوان حشرات خوردن شناخته می شود. من همه چیز را از پاهای رتیل سرخ شده تا عقرب روی چوب چشیده ام. از جیرجیرک نیز لذت برده ام. و مورچه ها هنگام سفر به کشورهایی مانند تایلند و ویتنام، و من دوست داشتم که چگونه آنها را در غذاهای محلی گنجانده اند تا جذابیت بافت آنها را افزایش دهند.” خودی.

نویسنده در صحبت در مورد تغذیه جیرجیرک به نوزادش گفت که این نه به خاطر ماجراجویی بلکه به دلیل عملی بودن است.

“با یک کودک، هزینه های غذای ما به حدود 250 تا 300 دلار در هفته افزایش یافته است. برای تکمیل افزایش قیمت ها، تصمیم گرفتم تنقلات کریکت پف، پودر پروتئین کریکت و جیرجیرک های کامل برشته شده را از مزارع انتومو تهیه کنم. زیرا شروع به چرخش کرده ام. این حشرات با پروتئین‌های سنتی گران‌تر مانند گوشت گاو، مرغ و گوشت خوک، من موفق شده‌ام صورتحساب خود را به حدود 150 تا 200 دلار در هفته کاهش دهم.”

سال گذشته، مودیز آنالیتیکس اعلام کرد که یک خانوار آمریکایی به طور متوسط ​​ماهانه 433 دلار بیشتر برای خرید کالاها و خدمات مشابه یک سال قبل خرج می کند.

این کشور تورم سرسختانه بالا در کشور را که باعث افزایش بودجه معمولی شده است، مقصر دانست.